Analytics en ROI – Building a Business Case Analytics webinar op 1 juni 2017 - 10:00 uur CET (Nederlandse tijd) Veel ondernemingen investeren momenteel in Analytics. Steeds meer organisaties willen meer data gedreven werken en hebben de middelen … Lees verder
Blog PlanMen: Grip op verlof binnen de Zorgsector
Ieder jaar willen al jouw medewerkers tegelijk naar de Costa del Sol, maar als al je medewerkers tegelijk op vakantie zijn, wie zorgt er dan voor de cliënten? Hoe ziet jouw personeelsplanning er dan uit? Ieder jaar kom je als werkgever in … Lees verder
Clinic: Brand Journalism en het belang van een Social Newsroom
Datum & locatie: vrijdag 19 mei 2017, 13.00 - 15.00 uur, Leusden Meld je gratis aan. Het medialandschap is veranderd in een dynamische markt. Iedere organisatie is door de opkomst van social media in feite een broadcaster geworden. Maar … Lees verder
Webinar: ‘Onderscheidend klantcontact in de e-commerce’
Webwinkels worden steeds groter, professioneler en de concurrentie groeit. Hoe kunt u zich als organisatie onderscheiden? Dat vertellen wij u in een speciaal voor e-commerce bedrijven georganiseerd webinar: ‘Onderscheidend klantcontact in de … Lees verder
[Business case webinars] Analytics en Kennismanagement 1 juni 2017
Maak de customer engagement business case! Twee interactieve Nederlandstalige webinars op donderdag 1 juni 2017 Wat is de business case voor Analytics en Knowledge Management oplossingen? Welke uitdagingen kunt u hiermee adresseren? Experts van … Lees verder
Clinic: Succesvol implementeren van digitale trends
Meld je nu gratis aan voor de clinic ‘Succesvol implementeren van digitale trends‘ door Bas Delmee. De clinic wordt gegeven op vrijdagochtend 19 mei 2017 van 09.30u - 11.30u bij Beeckestijn Business School in Leusden. Trendimplementatie Aan trends … Lees verder
Knab zet Cloud Contact Center van Mtel in
Online bank Knab is opgericht vanuit de overtuiging dat het echt anders moet in de financiële wereld. Ook op het gebied van service en daarom krijg je zeven dagen per week direct een medewerker aan de lijn. Dankzij de cloud contact center dienst van … Lees verder
Vlog: 4 tips voor het samenstellen van je ideale team
Lees ook Jorien's blog. Het ideale team samenstellen is toch niet zo moeilijk? Elke keer als een medewerker vertrekt, is dit een kans om naar je ideale team toe te werken. Maar weet je hoe jouw ideale team eruit ziet? 4 tips om je perfecte … Lees verder
Whitepaper: Customers, grab them by the wallet
De lessen van 10 jaar Klantvriendelijkste Bedrijf Dit whitepaper van Beeckestijn Business School gaat over klantgerichtheid en het ontwikkelen van de ideale klantbalans. Die balans is het evenwicht tussen waarde voor de klant en waarde van de klant. … Lees verder
Beter Horen kiest voor cloud communicatieomgeving van Mtel
Beter Horen heeft gekozen voor Mtel als partner op het gebied van klantcontact. Het hoofdkantoor, de klantenservice en alle 180 Nederlandse vestigingen worden binnenkort aangesloten op het netwerk van Mtel. Omdat Beter Horen deze diensten gaat … Lees verder