Content Guru
Content Guru is leverancier van het grootste communicatie-integratieplatform ter wereld: storm. Het storm-platform verbindt mensen met informatie waar naar ze op zoek zijn. Ongeacht het kanaal wat ze willen gebruiken. Content Guru biedt met storm een schaalbare multichannel cloud-oplossing die niet ...
Meer informatie »
Contexta360
Ons doel is om klantinteracties tussen bedrijven en hun klanten radicaal te verbeteren.
Contexta360 is een toonaangevend bedrijf voor spraakanalyse en conversational intelligence, gevestigd in Amsterdam en Londen. Wij zijn een team van bekwame softwareontwikkelaars en dat...
Meer informatie »
Contexta360 is een toonaangevend bedrijf voor spraakanalyse en conversational intelligence, gevestigd in Amsterdam en Londen. Wij zijn een team van bekwame softwareontwikkelaars en dat...
Continuum Global Solutions
Continuum Global Solutions levert wereldwijd met meer dan 17.000 medewerkers omnichannel contact center dienstverlening via voice en non-voice kanalen als chat, e-mail en social media.
In Nederland heeft Continuum ruim 800 medewerkers die verdeeld over 3 eigen locaties en 1 managed insour...
Meer informatie »
In Nederland heeft Continuum ruim 800 medewerkers die verdeeld over 3 eigen locaties en 1 managed insour...
dbf Customer Care Services
Het dbf Klant Contact Centrum neemt telefonie, e-mail, chat en social media uit handen. We verzorgen klantenservices voor o.a. MKB Brandstof, Stayokay hostels en zorgorganisatie Aafje.
Regelmatig spreken we onze opdrachtgevers en de meest genoemde reden om met ons samen te werken is: goed...
Meer informatie »
Regelmatig spreken we onze opdrachtgevers en de meest genoemde reden om met ons samen te werken is: goed...
DDM Consulting
Bij DDM Consulting weten we dat ‘one size fits all’ ondenkbaar is waar het aankomt op de keuze van een klantcontactplatform. Iedere organisatie is tenslotte uniek! Daarom bieden we jou een breed scala aan gerenomme...
Meer informatie »
DIRECT Klantcontact
Uitblinken in Klantcontact: dat is onze missie. Wij streven ernaar dat elke ondernemer optimaal bereikbaar is en de beste klantbeleving biedt.
Hoe we dat doen? Elke dag weer zorgen wij ervoor dat elk telefoontje, elke mail, elke chat, elk appje en elk social media bericht aan ruim 1000 verschillen...
Meer informatie »
Discorp
Discorp, gespecialiseerd in IT-hardware producten, biedt zijn Europese klanten de volgende oplossing aan, verspreid over vijf businessunits:
Meer informatie »
- Memory Solutions + Components;
- Ergonomic Solutions / Workplace Concept;
- UC Hardware Solutions;
- Printing Solu...
EarlyBridge
EarlyBridge, Driving Customer Performance
Zit er 'iets' niet goed in het contact met uw klanten?
Dan vertaalt zich dat direct in lagere verkoopcijfers, hoger klantverloop en mogelijk zelfs reputatieverlies.
Vóór het zover komt, kan EarlyBridge de...
Meer informatie »
Zit er 'iets' niet goed in het contact met uw klanten?
Dan vertaalt zich dat direct in lagere verkoopcijfers, hoger klantverloop en mogelijk zelfs reputatieverlies.
Vóór het zover komt, kan EarlyBridge de...
Effecta
Effecta is, als strategisch adviseur & servicepartner, dé specialist op het gebied van klantcontact & technologie.
Voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact zijn wij jouw ervaren kennispartner. Sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie, beheersen wij de tech...
Meer informatie »
Voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact zijn wij jouw ervaren kennispartner. Sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie, beheersen wij de tech...
Enghouse Interactive
Contact Centre oplossingen zijn nu meer dan ooit belangrijke elementen in een alomvattende Customer Relationship Management (CRM-)strategie. Ondernemingen hebben nood aan een communicatieplatform dat kostenefficiënt en flexibel genoeg is om altijd, via alle kanalen, snel en doelgericht op vragen va...
Meer informatie »