Hoor van René Frijters (Oprichter en Directeur) hoe Knab een hoge klanttevredenheid scoort. Manager R&D Patrick Storms (Mtel) vertelt hoe je omnichannel toepassingen op een goede manier kunt inzetten. Kom daarna in gesprek met Daan Noordeloos hoe hij bij Transavia de customer journey heeft ingericht. Tot slot zal Bas Verhoeven (Sr. Business Consultant Mtel) u alles vertellen over een hot topic in klantcontact: klantherkend routeren.
Onderwerp: Klantgericht ondernemen
Datum: 9 december 2015
Tijd: 17.30 uur – 21.00 uur
Locatie: InnStyle – Herenweg 53 Maarssen
Aanmelden: Klik hier om u aan te melden
Kom naar de Mtel kennissessie! Een interactieve avond waar wij onze kennis delen en met u van gedachten wisselen over de laatste ontwikkelingen binnen de wereld van klantcontact. Kennis die u helpt om morgen betere keuzes te maken. Meld u direct aan via deze link en verzeker uzelf van een plaats. De sessie wordt georganiseerd op woensdag 9 december om 17.30 uur en is voor professionals die verantwoordelijk of actief zijn in de wereld van klantcontact. Maarten Bouwhuis verzorgt de openingspresentatie en zal optreden als dagvoorzitter.
Sprekers
René Frijters – Oprichter en Directeur Knab
Klantgericht ondernemen
Knab is de meest klantgerichte bank van Nederland. Gebouwd samen met klanten en een groot aantal professionals. Denken vanuit het belang van de klant, transparantie en groot gemak (i.p.v. bureaucratie) zijn de belangrijkste pijlers van het concept. René Frijters (Oprichter en Directeur Knab) deelt zijn ervaringen op het gebied van klantgericht ondernemen. Hoe scoor je hoge klanttevredenheid als je met een grote klantenkring te maken hebt? Combineer persoonlijke- en digitale aandacht.
Patrick Storms – Manager Research & Development Mtel
Mtel’s omnichannel diensten
Hoe zet je omnichannel op een goede manier in om de dialoog met je klant aan te gaan? En welke toepassingen, waaronder apps, heeft Mtel in het portfolio? Patrick Storms (Manager Research & Development Mtel) vertelt aan de hand van een live demonstratie welke omnichannel diensten van Mtel u kunt inzetten om uw klantcontact te optimaliseren. Hij laat zien hoe de klant wordt herkend en welke slimme dingen Mtel hiermee doet.
Daan Noordeloos – Manager Marketing & Customer Strategies Transavia
Customer journey
Transavia is een Nederlandse low cost luchtvaartmaatschappij en chartermaatschappij. De presentatie van Daan Noordeloos is een vlucht door de klantbeleving van Transavia bedoeld om u te inspireren met de mogelijkheden van een goed onderbouwde klantstrategie en tegelijk te relativeren door feit en veronderstelling van elkaar te splitsen.
Bas Verhoeven – Sr. Business Consultant Mtel
Klantherkend routeren
Een klant wil gewoon direct, snel en in één keer geholpen worden met zijn probleem, zonder lange en moeilijke keuzemenu’s. Dat toont onderzoek aan en dat weten we natuurlijk omdat we zelf ook ergens klant zijn. Maar hoe zorg je er nou voor dat je dit realiseert zonder torenhoge kosten en zonder dat het ten koste gaat van de klanttevredenheid? Klantherkend routeren is hiervoor de oplossing. Op basis van voorbeelden uit de praktijk geeft Bas Verhoeven u een goed inzicht in praktische toepassingen en de juiste manier om hiermee te starten.
Deelname is gratis, meld u direct aan via de Mtel website