De klantenservice van de toekomst: Proactief én gedreven door tevreden medewerkers De klantenservice van morgen staat op het punt om een nieuwe fase in te gaan. Twee kernbegrippen vormen hierbij de ruggengraat: proactieve oplossingen en … Lees verder
Slimmer klantcontact met virtual assistants voor klant en agent
Je hebt het vást gemerkt: het aantal klantvragen blijft maar groeien en de populariteit van digitale kanalen neemt toe, zeker onder jongere generaties. Bovendien worden consumenten steeds mondiger, ze willen snel en gemakkelijk geholpen worden – op … Lees verder
Spotler Engage #1 in Emerce100: Uitblinker in digitaal klantcontact
Spotler Engage is dit jaar opnieuw uitgeroepen tot nummer 1 in de categorie ‘Social Software‘ van de Emerce100. In deze ranglijst beoordelen beslissers uit marketing, communicatie en technologie, jaarlijks de beste leveranciers in de digitale sector. … Lees verder
Zorgeloze zomer? Start vandaag met je voorbereiding!
De lente heeft zich weer laten zien en we hebben kunnen genieten van de eerste warme dagen. Heerlijk, toch? Maar voor installatiebedrijven betekent dit dat de zomer drukte al om de hoek loert. Zonnepanelen en airco’s worden straks weer massaal … Lees verder
ChatGPT inzetten voor klantcontact doe je zó!
Innovatie staat centraal in de zakelijke wereld anno nu, vooral in sectoren zoals klantenservice, waar technologie de manier waarop we communiceren met – en ondersteuning bieden aan – klanten blijft veranderen. Een van de meest opmerkelijke … Lees verder
Hoe bouw je vertrouwen op tussen voicebots en hun gebruikers?
Waarom vertrouwen? Vertrouwen is een cruciaal aspect van elke interactie. In deze blog bespreken we de belangrijkste factoren die invloed hebben op het vertrouwen dat gebruikers in een voicebot hebben. Ook geven we tips om voicebots te ontwerpen die … Lees verder
Spotler Aigent chatbot is 100% WCAG-proof!
Toegankelijke technologie voor iedereen: dat is waar we bij Spotler voor staan. Daarom zijn we ontzettend trots om te melden dat onze Spotler Aigent chatbot-widget officieel voldoet aan de WCAG 2.2 richtlijnen op het hoogste niveau (AA). Een mooie … Lees verder
3 Keys to Delivering Unified Experiences with Genesys and ServiceNow
The pressures to deliver on today’s customer expectations are intense. Customers expect seamless service journeys, no matter how many people, channels or departments are involved. And they’ll quickly shift to your competitors when their expectations … Lees verder
Help, mijn collega is een robot! Cultuurontwikkeling in tijden van AI
De opkomst van AI brengt zowel kansen als uitdagingen met zich mee. Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie voorbereid is op een toekomst waarin autonome agents een deel van het werk overnemen? En wat betekent dit voor de … Lees verder
Hergebruik je chatbot voor je voicebot: Efficiënter klantcontact met minder werk
Veel bedrijven hebben al een chatbot of zijn er een aan het implementeren. Maar wist je dat je dezelfde logica en content eenvoudig kunt hergebruiken voor een voicebot? Zo bied je jouw klantenservice niet alleen via chat, maar ook via spraak. Dit … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 162
- Volgende »