Meld je aan voor het Online Kennisevent over AI en klantcontact en ontdek de nieuwste technieken voor de beste klantervaring.
Meld je hier aan!
Tijdens dit Online Kennisevent vertellen Marelle van Beerschoten, Randall van Poelvoorde en Sam Fuller meer over de verschillende toepassingen van AI en hoe deze nieuwe technieken je helpen om de beste klantervaring te leveren. Wat zijn de laatste ontwikkelingen en trends? Welke technieken zijn er beschikbaar? En hoe passen andere organisaties deze nieuwe technieken toe?
25 november, 15.00 – 16.30
Blijf op de hoogte!
ONTDEK de laatste technische trends in klantcontact
INSPIREER uw contactcenter medewerkers met handige tips & trics
INNOVEER met de nieuwste AI-tools voor een optimale customer experience
Programma
Digitaal leidershap: wat zijn de kansen en bedreigingen van AI?
Als dagvoorzitter zal Marelle je meenemen in de ontwikkelingen van AI en meer vertellen meer over hoe deze technologie relevant kan zijn voor je organisatie. Wat zijn de relevante trends in de markt en hoe moet AI hierbij worden toegepast om digitaal leiderschap te creëren? Marelle is Founder en Managing Partner van Digital Shapers en neemt ze ook deel aan de adviescommissie van de Amsterdam Business School.
Wat is de impact van robotisering en AI?
Randall is medeoprichter van RobotXperience en specialiseert zich in de verhoudingen tussen mens en technologie. Daarbij helpt hij organisaties om de mogelijkheden van innovatieve technologieën zelf te ontdekken en ervaren. Tijdens het Online Kennisevent laat hij zien hoe technologie geen bedreiging hoeft te zijn, maar juist een verrijking en aanvulling op menselijke vaardigheden en zintuigen.
Making the AI Hype a Reality
Hoe zorgt AI voor de beste klantervaring en wat zijn de nieuwste toepassingen die u morgen kunt inzetten? Sam Fuller is Customer Succes Director bij Content Guru en heeft ruim 25 jaar ervaring in het bepalen van de strategie voor diverse contactcenters. Hij zal aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden laten zien hoe mens en AI samen gaan en hoe organisaties de klant een optimale customer journey kan bieden.