Met deze 10 tips bent u klaar voor de toekomst van klantcontact. Het contact center is de spil van het bedrijf; het is dé afdeling voor marketing, verkoop en dienstverlening. Als bedrijf wil je dan ook inzicht hebben in wat er gebeurt in het contact … Lees verder
Generic Export Manager
Exports in ieder formaat en op elke locatie. Het maken van data-exports voor uw klanten is een dagelijkse, precieze en tijdrovende handeling. Een actie die foutloos moet verlopen. De Generic Export Manager automatiseert en versnelt het proces van … Lees verder
Privacy door de ogen van een klantcontactcenter
Bas Biemans, Data Protection Officer- 2018 zal de boeken in gaan als HET privacy – jaar. Op 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. De Europese vervanger voor de WBP. Gemoderniseerd, aangescherpt én met een … Lees verder
Bouwen aan een customer centric organisatie
Veel organisaties zijn ervan overtuigd dat de enige manier om succesvol te zijn en te blijven customer centricity is. Customer Centricity staat letterlijk voor het centraal stellen van de klant (en stakeholders) in een ondernemingsstrategie. Het is … Lees verder
Cloud is de oplossing voor uitdagingen in klantcontact
Cloud is geen hype, maar een blijvertje, een technologietrend die gestaag doorzet. Steeds meer bedrijven gaan ‘over naar de cloud’. Dat lijkt een geruststellend idee, alsof cloud het ‘nieuwe normaal’ is. Cloud wordt ook wel met een knipoog aangeduid … Lees verder
Service Excellence als differentiator – transitie naar excellente klantbeleving in 10 shifts
Service excellence als onderscheidende factor, de ROI van klantgerichtheid, customer delight en meer. Nu de economie weer aantrekt en de crisis achter ons ligt, komen klantbeleving en waardering van klanten steeds hoger op de agenda van steeds meer … Lees verder
WHITEPAPER: Customer journey mapping in 5 stappen
Toekomstbestendig klantcontact Een nieuwe auto kopen, een verzekeringscontract afsluiten, of een adreswijziging doorgeven bij de energiemaatschappij. Welke reis een klant ook aflegt, één ding staat vast: hij wil zijn doel zo snel en soepel mogelijk … Lees verder
Digital & online marketing trends voor 2017 – met 12 actiepunten
Over digitaal talent, data, customer centricity en algoritmes Uit de vele studies naar marketingtrends die we de afgelopen periode zagen, maken we in ieder geval op dat het marketingvakgebied volop in ontwikkeling is en absoluut niet stilstaat. Wat … Lees verder
Grip op je klant, nu en in de toekomst
"We hebben de data, technologie en middelen tot onze beschikking. Het is nu zaak om hierin passende keuzes te maken en kansen te benutten." Toekomstbestendig klantcontact Het accent in klantcontact ligt op de Customer Experience. Dit … Lees verder
Whitepaper ‘De bouwstenen van een Digitale Marketing en Social Media Strategie’
Veel marketeers en organisaties zijn bezig social en digitale media te integreren in hun plannen. Sommige organisaties zijn bezig met aparte strategieën en plannen om optimaal gebruik te maken van deze nieuwe media. In dit whitepaper geven we u graag … Lees verder