
Steam-connect
Alle klantcontact kanalen, één interface? Dat kan!
Laat jouw klanten kiezen hoe ze met jou in contact komen. Maak van omnichannel klantcontact jouw USP. In onze licentieprijs zit een onbeperkt aantal kanalen. Of je nu 1 of 30 chatkanalen wilt of meerdere inbound telefonierou...
Meer informatie »
Laat jouw klanten kiezen hoe ze met jou in contact komen. Maak van omnichannel klantcontact jouw USP. In onze licentieprijs zit een onbeperkt aantal kanalen. Of je nu 1 of 30 chatkanalen wilt of meerdere inbound telefonierou...

Talent4Service
Wij hoeven u niet te vertellen hoe belangrijk tevreden klanten zijn voor uw bedrijf. En dat uw klantcontactadviseurs essentieel zijn bij het creëren van de juiste klantbeleving. Juist in een branche waar de digitale transformatie van bedrijven steeds verder gaat, is het de menselijke touch die het ...
Meer informatie »

Teleknowledge
Teleknowledge uit Haarlem is leverancier van contact center software.
Teleknowledge Connect wordt in eigen beheer ontwikkeld en sluit naadloos aan op de wensen en eisen van moderne contact centers.
Eén applicatie voor al het contact met je klanten Meer informatie »
Teleknowledge Connect wordt in eigen beheer ontwikkeld en sluit naadloos aan op de wensen en eisen van moderne contact centers.
Eén applicatie voor al het contact met je klanten Meer informatie »

Teleperformance
Teleperformance, als wereldwijde marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact en customer experience management, biedt niet alleen traditionele klantenservicekanalen zoals telefoon, social media, chat en e-mail, maar ook geavanceerde digitale diensten die organisaties helpen om de beste s...
Meer informatie »

THoCC
THoCC, The House of Contact Centers, zet experten en trainers in om contactcenters waardevoller te maken. THoCC doet dat op basis van een zelf ontwikkelde methodologie die in nagenoeg alle organisaties/contactcenters met succes kan worden gebruikt. In concreto spreken we over doorlichting, strategis...
Meer informatie »

TKC digital
Meer vragen in één keer goed beantwoorden? Medewerkers voorzien van de juiste info zodat zij hun werk goed kunnen doen? Digitaliseren en automatiseren in klantcontact? Daar heb je kennismanagement voor nodig.
Ons advies? Start met een betrouwbaar fundament van je kennis zodat je AI ...
Meer informatie »
Ons advies? Start met een betrouwbaar fundament van je kennis zodat je AI ...

Tolzo
Tolzo is een full service omnichannel contactcenter waarbij we zowel inbound als outbound uw B2B en B2C klantcontact kunnen verzorgen. Of het nu gaat om telefonie, livechat of webcare, geen probleem bij Tolzo. Ook hebben we ruime ervaring in diverse gerenommeerde systemen als Zendesk, Freshdesk, Ste...
Meer informatie »

Transcom
De bijna 1.100 medewerkers van Transcom Nederland zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van facilitaire klantcontactdiensten aan grote ondernemingen in de telecom- utilities-, manufacturing en logistieke sectoren.
Het bedrijf, dat sinds 2000 in Nederland is gevestigd, bevindt zich op steenworp afst...
Meer informatie »

Tulip Elite
Tulip Elite is dé partner voor Nederlandse en Vlaamse partijen om het klantcontact aan uit te besteden. Met meer dan 100 toegewijde en gemotiveerde medewerkers staan wij dagelijks de klanten van onze partners te woord en zorgen we voor optimale bedrijfsresultaten. Met ons hoofdkantoor in Utrecht en...
Meer informatie »

UiPath
De visie van UiPath is een Fully Automated Enterprise™ te leveren, waarin bedrijven automation ten volle benutten. Het softwarebedrijf biedt een end to end-platform, waarbij Robotic Process Automation (RPA) wordt gecombineerd met een reeks mogelijkheden, waarmee bedrijven hun digitale bedrijfsacti...
Meer informatie »