THoCC
THoCC, The House of Contact Centers, zet experten en trainers in om contactcenters waardevoller te maken. THoCC doet dat op basis van een zelf ontwikkelde methodologie die in nagenoeg alle organisaties/contactcenters met succes kan worden gebruikt. In concreto spreken we over doorlichting, strategis...
Meer informatie »
TKC digital
Meer vragen in één keer goed beantwoorden? Medewerkers voorzien van de juiste info zodat zij hun werk goed kunnen doen? Digitaliseren in klantcontact? Daar heb je kennismanagement voor nodig.
Ons advies? Start met een betrouwbaar fundament van je kennis zodat je AI succesvol kunt inzetten.
...
Meer informatie »
Tolzo
Tolzo is een full service omnichannel contactcenter waarbij we zowel inbound als outbound uw B2B en B2C klantcontact kunnen verzorgen. Of het nu gaat om telefonie, livechat of webcare, geen probleem bij Tolzo. Ook hebben we ruime ervaring in diverse gerenommeerde systemen als Zendesk, Freshdesk, Ste...
Meer informatie »
Transcom
De bijna 1.100 medewerkers van Transcom Nederland zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van facilitaire klantcontactdiensten aan grote ondernemingen in de telecom- utilities-, manufacturing en logistieke sectoren.
Het bedrijf, dat sinds 2000 in Nederland is gevestigd, bevindt zich op steenworp afst...
Meer informatie »
Tulip Elite
Tulip Elite is dé partner voor Nederlandse en Vlaamse partijen om het klantcontact aan uit te besteden. Met meer dan 100 toegewijde en gemotiveerde medewerkers staan wij dagelijks de klanten van onze partners te woord en zorgen we voor optimale bedrijfsresultaten. Met ons hoofdkantoor in Utrecht en...
Meer informatie »
UiPath
De visie van UiPath is een Fully Automated Enterprise™ te leveren, waarin bedrijven automation ten volle benutten. Het softwarebedrijf biedt een end to end-platform, waarbij Robotic Process Automation (RPA) wordt gecombineerd met een reeks mogelijkheden, waarmee bedrijven hun digitale bedrijfsacti...
Meer informatie »
Unexus
Unexus ontwikkelt en levert een integrale telecommunicatie oplossing, Unexus Communications Server (UCS). De UCS telecommunicatie oplossing (telefooncentrale en contact center) verbetert de bereikbaarheid van de gehele organisaties voor alle (klant)contacten via telefoon, e-mail, web en social media...
Meer informatie »
VANAD Engage
Door technologie en mensen slim te combineren voegen wij continu waarde toe aan de customer journey van onze partners. Wij digitaliseren wanneer persoonlijk contact door zowel de klant als het bedrijf niet als waardevol wordt ervaren en waar klanten met een simpel antwoord geholpen zijn. Wij ondersc...
Meer informatie »
Verint
Verint helpt organisaties zich aan te passen aan het nieuwe werken, de inefficiënties van organisatie- en gegevenssilo’s te elimineren en consistente ervaringen op maat en schaal te leveren.
Met onze oplossingen kunnen iconische merken de kloof dichten die ontstaat wanneer ze niet beschikken o...
Meer informatie »
ViPcom
ViPcom, “Prettig voor elkaar” is onze lijfspreuk wanneer U zoekt naar een goede en betrouwbare partner voor de verbetering van uw klantcontact applicaties en infrastructuur.
Met contactcenter software vanuit de ‘cloud’ of ‘on-premise’ hebben we altijd de jui...
Meer informatie »
Met contactcenter software vanuit de ‘cloud’ of ‘on-premise’ hebben we altijd de jui...