Salesforce Nederland
👋 We're Salesforce, the customer company.
Salesforce is een bedrijf waar de klant écht centraal staat, vandaar dat wij ons een customer company noemen. Wij maken Cloud gebaseerde software met als doel bedrijven op een vernieuwende manier met hun klanten in contact te brengen, zodat...
Meer informatie »
Salesforce is een bedrijf waar de klant écht centraal staat, vandaar dat wij ons een customer company noemen. Wij maken Cloud gebaseerde software met als doel bedrijven op een vernieuwende manier met hun klanten in contact te brengen, zodat...
Salesupply
Salesupply is een fullservice dienstverlener voor e-retailers en retailers. Onze focus is het bieden van gespecialiseerde customer support voor zowel Nederlandse als internationale (e-)retailers en brands.
Dit doen wij door inzet van professionele customer care medewerkers vanuit 14 v...
Meer informatie »
Dit doen wij door inzet van professionele customer care medewerkers vanuit 14 v...
Sennheiser Benelux
Sennheiser, specialist in hoofdtelefoons, headsets en microfoons brengt ruim 10 jaar eveneens headsets speciaal voor telecom professionals op de markt. Met een breed assortiment van zowel draadgebonden als draadloze headsets, bluetooth headsets en speakerphones, biedt Sennheiser oplossingen gericht ...
Meer informatie »
SkyWalker
SkyWalker Recruitment is hét werving- en selectiebureau voor specialisten, middenkader en senior management posities in de klantcontact- en contact center branche.
SkyWalker bemiddelt professionals voor werkgevers met specifieke vacatures binnen het customer service vakgebied. SkyWalke...
Meer informatie »
SkyWalker bemiddelt professionals voor werkgevers met specifieke vacatures binnen het customer service vakgebied. SkyWalke...
SmartCenter
Creëer Meaningful Moments in Klantcontact
Bij SmartCenter transformeren we transactioneel klantcontact naar waardevolle, betekenisvolle interacties. Met een beproefde aanpak werken we samen met jouw klantenteams aan customer excellence, waardoor je contactcenter een waardece...
Meer informatie »
Bij SmartCenter transformeren we transactioneel klantcontact naar waardevolle, betekenisvolle interacties. Met een beproefde aanpak werken we samen met jouw klantenteams aan customer excellence, waardoor je contactcenter een waardece...
Soleo Groep
Als full service contactcenter biedt Soleo klantcontact via alle kanalen. Van Inbound Sales en Online Chat tot Outbound Acquisitie, Leadcampagnes, Fieldmarketing en zoveel meer.
Optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel B2B als B2C. De menselijke factor in de...
Meer informatie »
Optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel B2B als B2C. De menselijke factor in de...
Sound of Data
Wanneer je als merk internationaal actief bent, wil je dat jouw klantenservice overal goed bereikbaar is. Die bereikbaarheid draagt bij aan het vertrouwen in en succes van je merk. En je kiest natuurlijk voor omnichannel zodat je bereikbaar bent op de kanalen waar jouw klanten actief zijn.
Meer informatie »
Meer informatie »
Steam-connect
Alle klantcontact kanalen, één interface? Dat kan!
Laat jouw klanten kiezen hoe ze met jou in contact komen. Maak van omnichannel klantcontact jouw USP. In onze licentieprijs zit een onbeperkt aantal kanalen. Of je nu 1 of 30 chatkanalen wilt of meerdere inbound telefonierou...
Meer informatie »
Laat jouw klanten kiezen hoe ze met jou in contact komen. Maak van omnichannel klantcontact jouw USP. In onze licentieprijs zit een onbeperkt aantal kanalen. Of je nu 1 of 30 chatkanalen wilt of meerdere inbound telefonierou...
Talent4Service
Wij hoeven u niet te vertellen hoe belangrijk tevreden klanten zijn voor uw bedrijf. En dat uw klantcontactadviseurs essentieel zijn bij het creëren van de juiste klantbeleving. Juist in een branche waar de digitale transformatie van bedrijven steeds verder gaat, is het de menselijke touch die het ...
Meer informatie »
Teleperformance
Teleperformance, als wereldwijde marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact en customer experience management, biedt niet alleen traditionele klantenservicekanalen zoals telefoon, social media, chat en e-mail, maar ook geavanceerde digitale diensten die organisaties helpen om de beste s...
Meer informatie »