Teleperformance
Teleperformance, als wereldwijde marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact en customer experience management, biedt niet alleen traditionele klantenservicekanalen zoals telefoon, social media, chat en e-mail, maar ook geavanceerde digitale diensten die organisaties helpen om de beste s...
Meer informatie »
Tele’Train
Talenten herkennen, ontwikkelen, borgen en uitdagen! Het beste uit je medewerkers halen met een innovatief opleidings- of carrière programma op maat. Tele’Train heeft hiervoor de juiste programma’s ontwikkeld.
Een uitgekiende combinatie van leervormen waarbij snel een blijvend resul...
Meer informatie »
Een uitgekiende combinatie van leervormen waarbij snel een blijvend resul...
THoCC
THoCC, The House of Contact Centers, zet experten en trainers in om contactcenters waardevoller te maken. THoCC doet dat op basis van een zelf ontwikkelde methodologie die in nagenoeg alle organisaties/contactcenters met succes kan worden gebruikt. In concreto spreken we over doorlichting, strategis...
Meer informatie »
TKC digital
Wie is TKC digital?
Wij helpen bedrijven om het contact met hun klanten in één keer goed te laten verlopen en elk contact als kans te benutten. Zo vind je de optimale balans tussen digitale/online- en menselijk ondersteunde service. Ons doel: meer tijd en ruimte bieden voor c...
Meer informatie »
Wij helpen bedrijven om het contact met hun klanten in één keer goed te laten verlopen en elk contact als kans te benutten. Zo vind je de optimale balans tussen digitale/online- en menselijk ondersteunde service. Ons doel: meer tijd en ruimte bieden voor c...
Tolzo
Tolzo is een full service omnichannel contactcenter waarbij we zowel inbound als outbound uw B2B en B2C klantcontact kunnen verzorgen. Of het nu gaat om telefonie, livechat of webcare, geen probleem bij Tolzo. Ook hebben we ruime ervaring in diverse gerenommeerde systemen als Zendesk, Freshdesk, Ste...
Meer informatie »
Tracebuzz
Tracebuzz: Dé klantcontactoplossing voor social media en messaging
De manier waarop organisaties communiceren met hun klanten verandert sterk. Waar jaren geleden fysieke bezoeken en telefoongesprekken de enige mogelijkheden waren, kunnen klanten nu online op talloze manieren bedrijven be...
Meer informatie »
De manier waarop organisaties communiceren met hun klanten verandert sterk. Waar jaren geleden fysieke bezoeken en telefoongesprekken de enige mogelijkheden waren, kunnen klanten nu online op talloze manieren bedrijven be...
Transcom
De bijna 1.100 medewerkers van Transcom Nederland zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van facilitaire klantcontactdiensten aan grote ondernemingen in de telecom- utilities-, manufacturing en logistieke sectoren.
Het bedrijf, dat sinds 2000 in Nederland is gevestigd, bevindt zich op steenworp afst...
Meer informatie »
Tulip Elite
Tulip Elite is dé partner voor Nederlandse en Vlaamse partijen om het klantcontact aan uit te besteden. Met meer dan 100 toegewijde en gemotiveerde medewerkers staan wij dagelijks de klanten van onze partners te woord en zorgen we voor optimale bedrijfsresultaten. Met ons hoofdkantoor in Utrecht en...
Meer informatie »
UiPath
De visie van UiPath is een Fully Automated Enterprise™ te leveren, waarin bedrijven automation ten volle benutten. Het softwarebedrijf biedt een end to end-platform, waarbij Robotic Process Automation (RPA) wordt gecombineerd met een reeks mogelijkheden, waarmee bedrijven hun digitale bedrijfsacti...
Meer informatie »
Uitblinqers
Uitblinqers
Betrokken, flexibel en innovatief: Uitblinqers verzorgt in- en outbound communicatie voor diverse A-merken. We matchen onze slimme mensen aan jouw wensen, verhaal, emotie en gedrag.
Inmiddels werken we met ruim 800 zorgvuldig geselecteerde HBO en WO studenten en young professionals. ...
Meer informatie »