Unexus
Unexus ontwikkelt en levert een integrale telecommunicatie oplossing, Unexus Communications Server (UCS). De UCS telecommunicatie oplossing (telefooncentrale en contact center) verbetert de bereikbaarheid van de gehele organisaties voor alle (klant)contacten via telefoon, e-mail, web en social media...
Meer informatie »
VANAD Engage
Door technologie en mensen slim te combineren voegen wij continu waarde toe aan de customer journey van onze partners. Wij digitaliseren wanneer persoonlijk contact door zowel de klant als het bedrijf niet als waardevol wordt ervaren en waar klanten met een simpel antwoord geholpen zijn. Wij ondersc...
Meer informatie »
Verint
Verint helpt organisaties zich aan te passen aan het nieuwe werken, de inefficiënties van organisatie- en gegevenssilo’s te elimineren en consistente ervaringen op maat en schaal te leveren.
Met onze oplossingen kunnen iconische merken de kloof dichten die ontstaat wanneer ze niet beschikken o...
Meer informatie »
ViPcom
ViPcom, “Prettig voor elkaar” is onze lijfspreuk wanneer U zoekt naar een goede en betrouwbare partner voor de verbetering van uw klantcontact applicaties en infrastructuur.
Met contactcenter software vanuit de ‘cloud’ of ‘on-premise’ hebben we altijd de jui...
Meer informatie »
Met contactcenter software vanuit de ‘cloud’ of ‘on-premise’ hebben we altijd de jui...
Vonage
Vonage is a leading global provider of cloud contact center that enables businesses to create exceptional, emotive customer experiences to serve better and sell more. Vonage’s award-winning platform joins up all communications channels without expensive, disruptive hardware changes and plugs strai...
Meer informatie »
Voxtron
Hogere klantentevredenheid met sterkere software
1 contact, 1 agent, 1 tevreden klant.
Uw contactcenter moet vlekkeloos draaien. Perfectie zit daarbij niet in de details, wel in een flexibele contactcentersofware waarop u en uw agenten kunnen betrouwen. Voxtr...
Meer informatie »
1 contact, 1 agent, 1 tevreden klant.
Uw contactcenter moet vlekkeloos draaien. Perfectie zit daarbij niet in de details, wel in een flexibele contactcentersofware waarop u en uw agenten kunnen betrouwen. Voxtr...
Watermelon
Watermelon is waar gesprekken plaatsvinden. Creëer chatbots, beheer je gesprekken en werk samen met je team aan een onvergetelijke klantervaring.
Het platform van Watermelon bestaat uit:
Meer informatie »
Het platform van Watermelon bestaat uit:
- Chatbot bouwer: bouw je eigen programmeerloze chatbot en sta je klanten 24/7 te w...
Concentrix
Concentrix is dé wereldwijde leider op het gebied van technology en services. We zijn human-centered, tech-powered, intelligence-fueled en versterken de beste merken ter wereld, vandaag en in de toekomst. Of het nu gaat om het ontwerpen van game-changing customer experiences of het ontwikkelen van ...
Meer informatie »
WEngage
WEngage is uw Europese partner in het creëren van uitmuntende en authentieke klantervaringen. Door de unieke combinatie van bekwame medewerkers, krachtige technologie en gecertificeerde processen, tilt WEngage uw klantengagement naar het volgende niveau.
Sinds het begin van dit jaar ...
Meer informatie »
Sinds het begin van dit jaar ...
Work2B
Om klantcontact medewerkers te werven moet je de branche kennen en vooral weten wat de klant én wat de medewerker drijft. Het team van Work2B bestaat volledig uit medewerkers die uit de branche komen, de taal spreken en gegarandeerd de medewerkers leveren die u graag wilt hebben.
De f...
Meer informatie »
De f...