Het wereldwijd bekende onderzoeks- en adviesbureau Frost & Sullivan heeft Webhelp een hoge ranking toegekend in hun 2020 Frost Radar™- CX Outsourcing. Webhelp is gepositioneerd als een leider op het gebied van groei en innovatie en … Lees verder
Zo lever jij de beste service in ongewone tijden – download de paper met tips & tricks
De eindejaarsdrukte is in volle gang en ondanks het Coronavirus wordt er meer dan ooit online geshopt. Het aantal online verkopen op Black Friday laat zien dat dit jaar wel eens de piek de eindejaarspieken kan worden. En dan staan Sinterklaas en … Lees verder
Klantcontact massaal vanuit huis
De zoektocht naar het ideale werkmodel Voordat corona de wereld overspoelde, werd er bij Webhelp in Nederland niet op grote schaal thuisgewerkt. Al waren de plannen er wel voor dit jaar. Webhelp omarmt het thuiswerken en gaat niet meer terug … Lees verder
Voorbereiden op een calamiteit, kan dat?
Het zou je maar overkomen... Een grote storing, een product dat wordt teruggehaald, een datalek of faillissement. De kans dat er een incident plaatsvindt is onvoorspelbaar, maar wat we wel weten is dat als het gebeurt de impact gigantisch groot is. … Lees verder
Webhelp Nederland opent tweede vestiging in Suriname
Op onze offshore locatie in het hart van Paramaribo leveren wij al meer dan 15 jaar dienstverlening voor de Nederlandse en Belgische arbeidsmarkt. Destijds zijn we gestart met een groep van 10 collega’s, dat aantal steeg al snel naar meer dan 400 … Lees verder
Optimaal klantcontact tijdens piekdrukte
Alles over bereikbaarheid en klanttevredenheid Klanten hebben hoge verwachtingen en zijn sneller geneigd om hun ongenoegen te uiten wanneer ze niet tijdig en correct worden geholpen. Dit is hét moment waarop je het verschil kan maken. Download de … Lees verder
Webhelp vernieuwt merk en belandt in de volgende fase van strategische ontwikkeling
"Vol enthousiasme en trots presenteren we het nieuwe gezicht van Webhelp aan Nederland en de rest van de wereld. Vele gesprekken met klanten en medewerkers uit alle onderdelen van onze organisatie in 36 landen hebben geleid tot deze krachtige en … Lees verder
Burgemeester Bruls van Nijmegen opent nieuwste Webhelp vestiging in Nederland
Vrijdag 19 april 2019 heeft Burgemeester Hubert Bruls van Nijmegen de nieuwste vestiging van Webhelp Nederland geopend. Een mooie uitbreiding in het unieke FiftyTwoDegrees gebouw in het hartje van het kennisinnovatiecentrum van de … Lees verder
HOE JE HET DOSSIER AFLOSSINGSVRIJE HYPOTHEKEN EFFECTIEF KUNT AANPAKKEN
Een tweede kans voor een eerste indruk Nog niet zo lang geleden waren aflossingsvrije hypotheken de normaalste zaak van de wereld. ‘Je was gek als je het niet deed,’ aldus een komische Pieter Derks in zijn recente column op Radio 1. Inmiddels is … Lees verder
Hoe conversational automation de klantervaring transformeert
In een steeds digitaler wordende wereld verwachten consumenten altijd en overal met bedrijven in contact te kunnen treden. Chat, messenger en whatsapp (en straks wellicht ook voice-gedreven digitale platformen?) worden een steeds belangrijker … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 6
- Volgende »