Fysieke winkels hebben zichzelf inmiddels helemaal geperfectioneerd. De muziek staat precies op het goede niveau, de stellages zijn perfect ingericht, het is gezellig en, heel belangrijk, verkopers spreken de klanten precies op het juiste moment aan … Lees verder
Meer conversie rond jouw marketingcampagne door engagement? 5 tips!
Engagement vanuit de consument zorgt voor een groter bereik en leidt tot online mond–tot–mondreclame. Dit heeft grotere impact dan alleen content marketing vanuit een bedrijf. Een slimme manier dus om de conversie van je campagne op te krikken. … Lees verder
De ultieme online customer experience: 5 voorbeelden
The customer experience bar has risen, so make every step of the customer journey count. De afgelopen twee jaar zien we dit sterk naar voren komen, de customer experience staat centraal. Het draait niet altijd en alleen maar om de prijs, maar … Lees verder
De top 5 game-changing marketingtrends die je niet mag missen
Heb je je digitale verkopen de afgelopen twee jaar ook zo enorm zien stijgen? Nice! Als marketeer heb je er meteen ook nieuwe uitdagingen bij gekregen. Hoe houd je bijvoorbeeld contact met die trouwe klant die altijd in de winkel kwam maar nu alleen … Lees verder
Meebewegen in de onvoorspelbaarheid
Als outsourcer van CX-dienstverlening en -technologie ervaart Webhelp Nederland dat consumenten, burgers en patiënten tijdens de pandemie steeds meer contact hebben gezocht met organisaties. Innovatie in processen en werkwijzen is cruciaal om de … Lees verder
Webhelp Nederland is met uitbreiding directieteam klaar voor 2022
Met de start van het nieuwe jaar breidt Webhelp Nederland het directieteam uit met een nieuwe Chief Financial Officer, Matthijs Terpstra. Daarnaast maken ook Judy van der Hulst, Ditte Vellema, Paul Ouwehand, Nathalie Verdoolaege en Mylanda Conradie … Lees verder
Netino en bol.com: hoe service experts te boeien, binden en behouden?
Hoe kun je je binnen de E-commerce branche nog differentiëren? Hoe behoud je je medewerkers? En hoe blijft de engagement ook in een hybride werkmodel fysiek voelbaar? Met een groeiend aantal E-commerce bedrijven én een krappe arbeidsmarkt zijn … Lees verder
Trends & ontwikkelingen in FinTech: KYC is booming
Van 21 t/m 23 september vond het Money 20/20 Europe event in de Amsterdam RAI plaats. Dé FinTech vakbeurs waar bedrijven van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Na een lange periode waarin het niet mogelijk was om elkaar fysiek te zien, was dit één … Lees verder
Webhelp benoemd tot wereldwijde CX leider door Everest Group
Webhelp voor derde opeenvolgende jaar door Everest Group erkend als Global Leader in Customer Experience Webhelp, een toonaangevende wereldwijde leverancier van customer experience (CX) en bedrijfsoplossingen, is opnieuw erkend als Leader in … Lees verder
Webhelp breidt uit in Noord en Zuid Amerika met OneLink
Wereldwijde BPO Webhelp neemt OneLink over om activiteiten op het gebied van Customer Experience Services en oplossingen in Noord- en Zuid-Amerika uit te breiden De aanvullende CX-merken brengen een game-changing en integrale benadering van CX in de … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 7
- Volgende »