storm® CONDUCTOR™ stelt klantenservices in staat snelle servicewijzigingen direct door te voeren.
Content Guru, een wereldwijde leverancier van cloud contactcenter- en customer experience-technologieën, kondigt vandaag de wereldwijde beschikbaarheid aan van een nieuwe service voor workflowbeheer: storm® CONDUCTOR ™.
storm-gebruikers hebben nu de mogelijkheid om snel en eenvoudig servicewijzigingen door te voeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het implementeren van nieuwe routing, aankondigingen, en automatisering. Dit kan allemaal zonder tussenkomst van een beheerder en vermindert complexe en langdurige goedkeuringsprocessen en maakt het mogelijk wijzigingen onmiddellijk door te voeren in het contactcenter van een organisatie.
Met deze nieuwe service kunnen gebruikers live services in realtime aanpassen en hun eigen verantwoordelijkheidsgebieden definiëren, zoals IVR-menu’s, routing en aankondigingen. De verbeterde flexibiliteit zorgt voor een betere klantervaring (CX). CONDUCTOR is naadloos geïntegreerd in storm FLOW™, het no-code platform van Content Guru. Met deze applicatie kunnen niet-technische gebruikers ook hun datagestuurde FLOW-services beheren en nummer- en omnichannel-bestemmingsbeheer rechtstreeks vanuit de CONDUCTOR-gebruikersinterface uitvoeren.
Bovendien stellen de in CONDUCTOR geïntegreerde text-to-speech-functies gebruikers in staat snel aankondigingen te maken en aanpassingen door te voeren.
“Een uitstekende klantervaring wordt vaak in gevaar gebracht door langdurige goedkeuringsprocessen voor wijzigingen. De mogelijkheden van storm CONDUCTOR zijn van cruciaal belang voor het minimaliseren van administratieve uitdagingen en het faciliteren van veranderingen”, zegt Richard Manthorpe, Product Director bij Content Guru. “Door complexe klantervaringen sneller te beheren, kunnen managers klantinteracties op korte termijn beter aanpassen. Dit vermindert de inspanning en vergroot de beschikbaarheid van hulpbronnen. CONDUCTOR optimaliseert de efficiëntie voor storm-gebruikers en stelt bedrijven in staat relevante onderdelen van de klantenservice onder controle te houden, zodat ze zich volledig kunnen concentreren op het leveren van de beste klantervaring.”
Meer informatie over storm CONDUCTOR vind je HIER.