Online bank Knab is opgericht vanuit de overtuiging dat het echt anders moet in de financiële wereld. Ook op het gebied van service en daarom krijg je zeven dagen per week direct een medewerker aan de lijn. Dankzij de cloud contact center dienst van Mtel hoeft Manager Servicedesk Don van Arem zich echter geen zorgen te maken over de bereikbaarheid.
De manier waarop klanten van Knab worden geholpen en geadviseerd komt voort uit de overtuiging dat het anders moest. Zo krijgen de klanten van Knab zeven dagen per week, veertien uur per dag direct een medewerker aan de lijn. Zonder tussenkomst van een keuzemenu en zonder tien keer iets invoeren. Knab wil zorgen dat haar klanten direct bij de juiste persoon uitkomen welke antwoord kunnen geven op hun vraag.
Bekijk de volledige klantcase van Knab via deze link!
Het inventieve karakter van de servicedesk komt niet alleen tot uiting in de manier waarop de medewerkers met klanten omgaan. Ook achter de schermen loopt Knab graag voorop met innovaties, die het serviceniveau verder verbeteren. Mtel denkt daarin mee en helpt Knab om de ideeën te realiseren.