Adviesbureau Gartner heeft wederom analyse gedaan naar de contact center aanbieders in West-Europa. Content Guru is hierin voor het tweede jaar op rij gepositioneerd als Challenger.
Content Guru levert cloud contact center-oplossingen via het storm-platform. Als een ‘uiterst schaalbaar’ platform zijn organisaties op elk gewenst moment van de dag, via welk apparaat dan ook optimaal bereikbaar.
Sean Taylor, Managing Director Content Guru:
“Het is geweldig voor het bedrijf om wederom erkend te worden door Gartner. In de afgelopen paar jaar heeft de markt voor cloud contact centers een grote vlucht genomen. Organisaties beginnen steeds meer de voordelen die multichannel communicatie via de Cloud biedt, te waarderen.”
“2016 is ons beste jaar tot nu toe, met 30% omzet- en winstgroei, een enorme hoeveelheid nieuwe klanten en de industrie erkenning, zoals de Queen’s Award for Enterprise: Innovatie. Voor 2017 verwachten wij een flinke groei. We willen niet alleen de toonaangevende Europese leverancier van cloud contact center-technologie zijn, maar de leidende wereldwijde leverancier worden.”
Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Nederland:
“We zijn verheugd met deze nieuwe waardering vanuit Gartner. Het is een beloning voor jaren van ontwikkeling en komt mede tot stand door het groot aantal groeiende storm-klanten in Nederland. We blijven dan ook continu investeren in de ontwikkeling van onze technologie om onze klanten optimaal van dienst te zijn.”
Download hier het gratis rapport
Meer informatie
Voor vragen en of meer informatie kunt u contact opnemen met Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Nederland, via 088-5769289 of storm@contentguru.nl.
===================================
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
Gartner, Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe, Steve Blood | Drew Kraus | Daniel O’Connell, 24 October 2016.