De grootste aanbieder van cloudcommunicatie voor klantcontact in Europa Content Guru heeft aangekondigd dat het de beschikbaarheid van storm® ASK™, de krachtige enquêtetool van het bedrijf, uitbreidt naar een aantal extra kanalen.
storm ASK is een geavanceerde tool voor het verzamelen, verwerken en interpreteren van klantfeedback. Met ASK kunnen zowel proactieve enquêtes (die naar groepen klanten worden gestuurd om binnen een vast tijdsbestek te worden ingevuld) als reactieve enquêtes (die om een onmiddellijke respons vragen) worden uitgevoerd. Momenteel zijn enquêtes beschikbaar via spraak, e-mail, sms en het internet, maar Content Guru breidt dit deze maand uit naar webchat en later dit jaar ook nog naar een aantal social mediakanalen (zoals WhatsApp, Instagram, Facebook en Twitter).
Enquêtes kunnen binnen een kanaal of via diverse kanalen worden uitgevoerd en de resultaten zijn te zien in storm VIEWTM, Content Guru’s module voor realtime en historische rapportage. Hierdoor worden contactcenters voortdurend up-to-date gehouden. Daarnaast kunnen enquêtes proactief via e-mail of sms naar groepen klanten worden gestuurd, of gebaseerd zijn op interacties en meteen na een interactie worden verzonden om direct feedback te krijgen.
Martin Taylor, plaatsvervangend CEO en medeoprichter van Content Guru, verklaarde: “Deze ontwikkeling vormt een uitbreiding op de spraak- en digitale kanalen die al door storm ASK worden ondersteund, waardoor de geboden functionaliteit wordt verbeterd en contactcenters nog beter in staat zijn om langs een veelheid aan kanalen de klanttevredenheid te optimaliseren. Onze oplossing storm is omnichannel van opzet, dus een uitbreiding van deze module die dat reflecteert, is heel belangrijk om ervoor te zorgen dat onze klanten volop met hun klanten kunnen communiceren, zodat ze hun service kunnen blijven verbeteren.”
Over Content Guru
Als marktleider op het gebied van communicatietechnologie vanuit de cloud levert Content Guru oplossingen voor customer engagement en customer experience aan honderden grote organisaties over de hele wereld.
Content Guru’s omnichannel oplossing storm® biedt vrijwel onbeperkte schaalbaarheid vanuit de cloud, ongeëvenaarde integratiemogelijkheden en toonaangevende AI. Content Guru zorgt ervoor dat contactcenters en hubs voor customer engagement naadloos aansluiten op de behoeften van elke klant. storm wordt gebruikt door publieke en private organisaties in Europa, de VS en Azië-Pacific, in markten variërend van financiële dienstverlening en gezondheidszorg tot overheidsinstanties en nutsvoorzieningen. Klanten die voor hun missiekritische dienstverlening gebruik maken van storm zijn onder meer Sodexo, Feenstra, Stedin en G4S.
Ga voor meer informatie naar: https://www.contentguru.com/nl of volg ons via Twitter: @ContentGuruNL.