Content Guru, marktleider op het gebied van cloudoplossingen voor klantcontact, lanceert vandaag storm® SCIM (System for Cross-domain Identity Management). storm® SCIM is een nieuwe dienst voor grote organisaties die de provisioning moet stroomlijnen en vereenvoudigen.
storm SCIM verbetert het beheer van grote contactcenters door de planning van agents te automatiseren, zodat gebruikers niet langer handmatig hoeven te worden toegevoegd, verwijderd of bijgewerkt. SCIM geeft beheerders kostbare werktijd terug door gebruikers automatisch in te richten, zodat er meer tijd vrijkomt om aan complexere zaken te besteden. Met SCIM wordt het inrichtingsproces van een organisatie snel en veilig uitgevoerd, omdat voor nieuwe agents meteen accounts worden aangemaakt en de accounts van vertrekkende agents automatisch worden verwijderd.
SCIM vereenvoudigt niet alleen het beheer van gebruikersidentiteiten, maar zorgt ook voor veilige authenticatie en privacy. SCIM werkt met storm SSO (Single Sign-On) zodat contactcenter medewerkers dezelfde aanmeldingsgegevens kunnen gebruiken voor storm als voor AD, wat de agentervaring verbetert en kosten en beheertijd bespaart.
Martin Taylor, plaatsvervangend CEO en medeoprichter van Content Guru, verklaarde: “We zijn erg enthousiast over de lancering van storm SCIM, omdat we weten dat onze klanten er veel aan zullen hebben. Naarmate steeds meer organisaties de sprong maken naar cloud-technologie, worden tools zoals SCIM steeds belangrijker om ervoor te zorgen dat de inrichting plaatsvindt op basis van één set identiteiten en via gestandaardiseerde REST API. Hoewel SCIM de beheerefficiëntie van alle organisaties, ongeacht hun omvang, ten goede zal komen, is het vooral waardevol voor grotere klanten, die ongetwijfeld enorme kosten- en tijdbesparingen zullen zien.”
Over Content Guru
Als marktleider op het gebied van communicatietechnologie vanuit de cloud levert Content Guru oplossingen voor klantcontact aan honderden grote organisaties over de hele wereld.
Content Guru’s cloud omnichannel oplossing storm® biedt vrijwel onbeperkte schaalbaarheid, ongeëvenaarde integratiemogelijkheden en toonaangevende AI. Content Guru zorgt ervoor dat contactcenters en hubs voor customer engagement naadloos aansluiten op de behoeften van elke klant. storm wordt gebruikt door publieke en private organisaties in Europa, de VS en Azië-Pacific, in sectoren variërend van financiële dienstverlening en gezondheidszorg tot overheidsinstanties en nutsvoorzieningen. Klanten die voor hun dienstverlening gebruik maken van storm zijn onder meer Sodexo, NHS England, Stedin en G4S.
Ga voor meer informatie naar: https://www.contentguru.com/nl of volg ons op Twitter: @ContentGuruNL