Content Guru heeft een succesvol jaar afgesloten door het winnen van de ‘Cloud Provider of the Year’ award bij de Britse IT Industry Awards. Het evenement, georganiseerd door BCS en Computing Magazine, is de belangrijkste IT prijsuitreiking in de UK … Lees verder
De passende oplossing voor betere bereikbaarheid in de thuiszorg
Voor cliënten is het soms een hele uitdaging om telefonisch de dienstdoende thuiszorgmedewerker te bereiken. De ‘roulatiemobiel’ is niet bereikbaar omdat een medewerker haar handen vol heeft, de medewerker met schakeldienst heeft zich verslapen, de … Lees verder
Ga nu aan de slag met CRM2.0 in uw organisatie
Maandag 30 november a.s. start de postdoctorale opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap bij Beeckestijn Business School. Een unieke kans om nog dit jaar een start te maken met klantgericht ondernemen; om klantwaarde en productwaarde centraal … Lees verder
Is jouw contactcenter klaar voor 2016? 6 belangrijke trends
In 2015 is ten aanzien van contactcenters onder meer veel gesproken over cloud-technologie, sociale klantenservice, omnichannel-communicatie, spraakanalyse, Big Data en de Customer Effort Score (CES). Maar wat heeft de toekomst in petto? Michael … Lees verder
PlanMen Plannerscafé 8 december
Hierbij nodigen wij u van harte uit voor het laatste Plannerscafé van dit jaar op dinsdag 8 december 2015. Het Plannerscafé is dé gelegenheid om vakspecialisten te ontmoeten in een leerzame en aangename omgeving. Datum: dinsdag 8 december 2015 … Lees verder
Klantherkenning voor een optimale klantbeleving centraal bij Bruna
De klantenservice van Bruna behandelt vragen van diverse doelgroepen: de ondernemers en medewerkers uit de winkels en de consument. Hoewel in volume klein (gemiddeld 1.000 contacten per week) in diversiteit groot en complex. Om dit in goede banen te … Lees verder
In Zaanstad kunnen bewoners en bedrijven hun parkeerzaken vanuit huis regelen, online of telefonisch met spraakherkenning van Telecats.
Digitaal parkeren in Zaanstad neemt vogelvlucht dankzij oplossingen van Sigmax en de spraaktechnologie van Telecats. In Zaanstad kunnen bewoners en bedrijven sinds kort hun parkeerzaken vanuit huis regelen, online of telefonisch met … Lees verder
3 manieren om het contact center efficiënter in te richten
Organisaties hebben het regelmatig druk met het oplossen van storingen. Binnen 10 minuten hangen er tientallen of zelfs honderden boze klanten aan de lijn en voor alle klanten geldt vaak dezelfde boodschap: “De storing wordt momenteel opgelost, wij … Lees verder
PlanMen KSF business partner
Tijdens het KSF jaarcongres op dinsdag 3 november zijn alle businesspartners van de Klantenservice Federatie voorgesteld. PlanMen is één van de businesspartners en verbindt met het businesspartnerschap zijn naam aan de WFM KSF expertgroep. Wat doet … Lees verder
Kanteling van werktijden
In steeds meer zorg collectieve arbeidsovereenkomsten wordt kanteling van werktijden opgenomen. Het doel hierachter is, dat medewerkers en teams zelf zeggenschap over de invulling van hun werktijden krijgen. Hierdoor kunnen ze bijvoorbeeld … Lees verder