KANS, het nieuwe werkgelegenheidsproject waarbij mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt de kans krijgen om hun talenten en kwaliteiten te ontwikkelen in de klantenservice, heeft een vliegende start gemaakt. In Rijswijk en Den Haag heeft na … Lees verder
Geen webshop zonder klantcontact
De laatste jaren volgen de klantcontactontwikkelingen zich in razend tempo op. Om aan de steeds hogere klantverwachtingen te voldoen (zelfs overtreffen), is het dan ook van belang om continu te meten en weten wat deze verwachtingen zijn. Grote … Lees verder
Interactive Intelligence beloond voor Cloudoplossingen
Amsterdam, 9 september 2016 - Interactive Intelligence Group, wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration, is door Frost & Sullivan beloond met de 2016 North American Cloud … Lees verder
Hoe gemeente Ede klantcontact optimaliseert met spraakherkenning
De gemeente Ede wil optimale dienstverlening aan haar inwoners bieden. De beleving van een klant (inwoner) over het contact met de gemeente is een bepalende factor voor de kwaliteit van de dienstverlening. Net als bijna alle gemeenten in Nederland is … Lees verder
Consument profiteert optimaal van bereikbaarheid en service Pricewise
Een verouderde telefonieomgeving in combinatie met de groei van Pricewise en klanten, maakte een nieuwe koers noodzakelijk om de bereikbaarheid te verbeteren. Pricewise heeft regelmatig te maken met piekmomenten en wil zelf kunnen opschalen bij de … Lees verder
Blije klanten de brandstof om dit werk nog heel lang te doen!
Dit soort gesprekken maken dit werk voor mij zo leuk. Deze meneer kon in het begin niet eens geloven dat we hem belden met deze reden. Dit is voor mij de brandstof om dit werk nog heel lang te doen! Lees hier het verhaal van Nancy uit onze serie … Lees verder
Genesys en Interactive Intelligence akkoord over overname
Amsterdam, 31 augustus 2016 - Genesys (www.genesys.com), marktleider in omnichannel customer experience en contact center solutions, en Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq:ININ) (www.inin.com), een van de leidende leveranciers in cloud en … Lees verder
Webinar: Een Klant Contact Centrum voor autodealers
Hoe zorgt u ervoor dat u als autodealer de komende jaren succesvol blijft? U heeft te maken met steeds lagere marges op de verkoop en een hogere druk op de after sales. Mis geen omzet meer Het is noodzakelijk om uw klanten een unieke ervaring te … Lees verder
De 4 stappen van optimaal klantcontact
Met de juiste klantcontact oplossingen bent u optimaal bereikbaar, worden klanten automatisch geïdentificeerd en vragen geclassificeerd. Gesprekken worden afgehandeld via selfservice of gerouteerd naar de juiste medewerker die meteen ziet of de klant … Lees verder
Wat is gamification en wat kun je ermee?
Gamification is het toepassen van gamedenken en gametechnieken in niet-game omgevingen. Bij Gamification gebruik je spelelementen om gebruikers te motiveren en hun ervaring te verrijken. Die spelelementen werken als een magneet op de deelnemers. Dat … Lees verder