Ontwikkelingen en trends blijven komen en gaan. Digitalisering speelt hierbij een belangrijke rol. Er ontstaat en verschuiving naar online kanalen. Als organisatie speel je daar op in door er voor te zorgen dat jouw digitale informatievoorziening … Lees verder
Microcontent: Is jouw content klaar voor de toekomst?
Tegenwoordig vinden we een antwoord op onze klantvraag in verschillende servicekanalen. Naast traditionele offline kanalen zoals telefoon en in de winkel, maken we steeds meer gebruik van digitale kanalen. Denk aan websites, apps en chatbots. 87% van … Lees verder
Carwash – Voor een schonere toekomst
Je bedrijf verandert continu. Of het nu je diensten, producten of je bedrijfsvoering is, je bedrijf is nooit hetzelfde. Hierdoor verandert ook je kennis. Als je je kennisbank niet up-to-date houdt loop je het risico dat je werknemers verkeerde … Lees verder
Kennismanagement: Altijd in beweging
Kennismanagement: Altijd in beweging "87% van de mensen start hun zoektocht naar een antwoord online" Klanten worden steeds mondiger en willen vaak precies weten hoe het zit. Zij stellen kritische vragen en verwachten daar een betrouwbaar antwoord … Lees verder
Hoe doen die bots dat toch?
Je stelt een vraag aan een chatbot en hij snapt je in één keer, hoe dan?! Klantvragen koppelenChatbots herkennen klantvragen doordat ze getraind worden op alle mogelijke manieren waarop een klant zijn vraag stelt. Staat de chatbot eenmaal live, … Lees verder
Coaching voor kennismanagementprofessionals
Werken als kennismanagementprofessional is een veelzijdige job waarbij het vinden van de juiste weg niet altijd gemakkelijk is. Hoe zorg je voor draagvlak voor kennismanagement en hoe positioneer je jouw team in de organisatie? Twijfels zijn bij dit … Lees verder
Digital service: waar staat jouw organisatie?
“Gartner: Customers will manage 85% of their relationships without human interactions by 2020. McKinsey Global Institute estimates up to a $6 trillion impact of AI and other analytics on Marketing & Sales. Of which $1 trillion on Customer Service … Lees verder
Service Tomorrow: Hét Service Event van 2019!
Ben jij bij hét service event van 2019? De behoefte aan excellente service wordt groter. Klantgedrag verandert, nieuwe banen vervangen bestaande banen en technologische ontwikkelingen gaan harder dan ooit. Maar gaat alles straks vanzelf? Hebben … Lees verder
Nieuwe TKC SmartStart feature: Help center! Nieuwe SmartStart feature: Help Center! Het Help Center geeft je een rondleiding door het systeem. De voordelen? Geen training meer nodigBiedt hulp wanneer je wiltLegt kort uit hoe nieuwe … Lees verder
TKC: Kennisbeheer
Een goed gestructureerde, vindbare en bruikbare kennisbank is belangrijk. Koester dat door het beheer professioneel in te richten en betrek daarbij de juiste mensen. The Knowledgebase Company zorgt ervoor dat de kennisorganisatie een goed geoliede … Lees verder