Zichtbaarheid van kennismanagement binnen je organisatieMerk je dat het lastig is om kennismanagement (KM) op de kaart te zetten binnen de organisatie? Je kan dit veranderen! We geven je een paar tips om hier vast mee aan de slag te gaan: Missie … Lees verder
Team Knowledge als merk
Hoe positioneer je kennismanagement binnen je organisatie? Werken als kennismanagementprofessional is een uitdagende klus. Niet alles gaat altijd van een leien dakje. Hoe positioneer je kennismanagement goed in jouw organisatie? Als … Lees verder
Content as a Service!
Ben je op zoek naar hulp bij het herinrichten van je kennisbank? Of zoek je tijdelijke versterking van je contentteam of kennisbeheerteam? TKC coacht en begeleidt bij het schrijven van content. Zo helpen onze professionele service contentspecialisten … Lees verder
Technologie is overal, maar hoe voeg je hier waarde aan toe?
Bedrijven investeren massaal in de laatste technologie. Toch blijft het moeilijk om de waarde die het kán bieden ook daadwerkelijk te realiseren. Doordat het lastig is om de beoogde innovatie waar te maken, ontstaat er een innovation … Lees verder
Personaliseer je content!
Wat betekent dat eigenlijk? Is dat je homepagina aanpassen aan het specifieke profiel van je bezoeker?Is dat alle content, uitingen, visuals, video’s voor die ene persoon specifiek maken? Betekent het dat je 38 versies van elk artikel moet maken om … Lees verder
Hoe vindt je klant de juiste content?
Weet je waar klanten blij van worden? Als ze snel een betrouwbaar antwoord op een vraag krijgen. De ingrediënten hiervoor zijn simpel: Denk vanuit de klantGebruik vindbare contentBetrouwbaar geschreven contentBruikbaar geschreven contentKundige … Lees verder
Techniek inzetten voor een balans in operationele efficiëntie en het belang van de klant
Steeds meer klanten stellen hun vraag aan organisaties via google, mobile, chatbots en online. Daarmee verschuift de aandacht naar digitale kanalen, maar hoe speel je daar nu echt op in als organisatie? Klanten verwachten steeds meer en de vaak toch … Lees verder
Eenvoudig in één keer het juiste antwoord geven
Met een goede interne kennisbank vinden je medewerkers gemakkelijk het antwoord op de klantvraag. De SmartStart kennisbank helpt bij het in één keer goed beantwoorden van jouw klantvragen. Voor medewerkers in de front – en backoffice of personeel in … Lees verder
Ben jij een échte trendsetter?
Ontwikkelingen en trends blijven komen en gaan. Digitalisering speelt hierbij een belangrijke rol. Er ontstaat en verschuiving naar online kanalen. Als organisatie speel je daar op in door er voor te zorgen dat jouw digitale informatievoorziening … Lees verder
Microcontent: Is jouw content klaar voor de toekomst?
Tegenwoordig vinden we een antwoord op onze klantvraag in verschillende servicekanalen. Naast traditionele offline kanalen zoals telefoon en in de winkel, maken we steeds meer gebruik van digitale kanalen. Denk aan websites, apps en chatbots. 87% van … Lees verder