Naarden, 7 november 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, laat vandaag weten dat bijna 250 bedrijven hun legacy contact center systemen van onder andere Avaya en Cisco in … Lees verder
Genesys introduceert Realtime Transparantie voor beter Cloud Management
Naarden, 2 november — Genesys (www.genesys.com, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, maakt van Genesys PureCloud de meest transparante cloud customer engagement oplossing in de markt. Een unieke, … Lees verder
Artificial Intelligence bepaalt de Customer Experience strategie van topmerken in de wereld
Een wereldwijd onderzoek, onder meer dan 550 senior executives in 30 landen en regio’s, wijst uit dan 91% van ‘iconische’ bedrijven (met hoogste niveau tevredenheid bij Customer Experience (CX) én hoog niveau merkbekendheid) gebruik maakt van … Lees verder
Genesys ondersteunt Oracle Cloud Infrastructure voor PureEngage
Genesys® (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt aan dat Genesys PureEngage nu beschikbaar is voor klanten met een Oracle Cloud Infrastructure. Bedrijven profiteren zo van de … Lees verder
Genesys door integratie met Microsoft Office 365 nog klantvriendelijker
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft tijdens de jaarlijkse Microsoft Ignite conference aangekondigd dat het Genesys Customer Experience Platform nu beschikbaar is voor … Lees verder
‘DIGITAL MARKETING BELANGRIJKER DAN OOIT’
Zes jaar geleden stapte Linda Hilberdink als Marketing Manager op de sneltrein van Interactive Intelligence. Een jaar geleden werd de overname door Genesys bekend gemaakt. Wat volgde was een turbulent jaar. Voor haar functie, voor het bedrijf, maar … Lees verder
Genesys beloont Dimension Data met partneraward
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens CX17, het Europese customer experience event in Brussel van 7 tot en met 9 juni, diverse partners onderscheiden met een award. Dimension Data … Lees verder
PureCloud by Genesys verwerkt al meer dan 1 miljoen interacties per dag
Genesys (www.genesys.com), wereldleider in omnichannel customer experience en contact centeroplossingen, blijft een explosieve groei zien van de acceptatie en groei van het platform PureCloud by Genesys, een cloudgebaseerd aanbod voor klant- en … Lees verder
Genesys beloont Frontline met partner award
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens CX17, het Europese customer experience event in Brussel van 7 tot en met 9 juni, diverse partners onderscheiden met een award. Frontline ontvangt … Lees verder
Genesys voor het negende jaar Leader in het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide
Naarden, 23 mei 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldleider in omnichannel customer experience (CX) en contact center oplossingen, is voor het negende achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact … Lees verder