Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, kondigt de beschikbaarheid aan van een nieuwe API voor het PureCloud platform die de compliance faciliteert voor de nieuwe General Data … Lees verder
Genesys voor tiende keer Leader in Gartner’s Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, is opnieuw benoemd tot Leader in het Gartner 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1. Voor de tiende … Lees verder
Awards van Genesys voor klanten en partners
Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft tijdens G-Summit Amsterdam een aantal klanten en partners beloond. Dimension Data België, Mercedes-Benz, Eneco, DealerDirect en Achmea … Lees verder
Nationale Postcode Loterij kiest voor PureCloud van Genesys
De Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij, VriendenLoterij) hebben gekozen voor het cloud communicatieplatform PureCloud van Genesys (www.genesys.com), wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer … Lees verder
JobFIXers kiest PureCloud voor contact met uitzendmedewerkers en opdrachtgevers
JobFIXers, het nieuwe uitzend-selectiebedrijf van Philip Cracco en Lieven Bonamie, heeft gekozen voor PureCloud van Genesys als communicatieplatform aansluitend op hun eigen informatiesysteem dat nog steeds wordt doorontwikkeld. Beide organisaties … Lees verder
Pegamento Apptime nu ook voor Genesys PureCloud
Naarden, 8 mei 2018 – Medewerkers van organisaties die PureCloud van Genesys gebruiken kunnen nu eenvoudig integreren met Apptime van Pegamento. Daartoe hebben ontwikkelaar Pegamento en Genesys, wereldleider in omnichannel customer experience en … Lees verder
G-Summit Amsterdam opent registratie
Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft deze week de registratie geopend voor G-Summit Amsterdam op 23 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam. G-Summit Amsterdam is het grootste … Lees verder
Genesys pakt uit op Multichannel 2018
Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, pakt weer groots uit tijdens Multichannel 2018 op 18 en 19 april in De Fabrique. Thema van het Genesys Multichannel Theater is dit jaar ‘Contact … Lees verder
Genesys integreert met Salesforce voor omnichannel routering
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, laat weten dat de omnichannel routing engine nu geïntegreerd is met Salesforce Service Cloud Lightning voor geavanceerde customer … Lees verder
Genesys komt met samengevoegde Customer Experience Marketplace voor alle klanten
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen start met een samengevoegde Marktplaats, de AppFoundry, met alle integraties voor het hele Genesys portfolio, inclusief de platforms … Lees verder