Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft de overname afgerond van Altocloud Ltd., een specialist in cloudgebaseerde customer journey analytics. De toevoeging van de … Lees verder
Genesys PureConnect ziet groeispurt met 100 nieuwe klantnamen
Ruim 80% van de nieuwe klanten vervangt een legacy-oplossing van Avaya, Cisco en anderen Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, maakt bekend dat bijna 100 topmerken het … Lees verder
Nieuw abonnementsmodel van Genesys voor groei en flexibiliteit
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het verbruiksmodel uit en zorgt voor nieuwe flexibiliteit met het aanbod van abonnementen en customer success voor PureConnect en … Lees verder
Genesys Benelux deelt prijzen uit aan klanten
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens de netwerkbijeenkomst Genesys Benelux United op 7 december in de Schiecentrale drie projecten beloond met een award. De projecten die in de … Lees verder
Genesys en 3Fiftynine breiden partnership uit
Naarden, 7 december 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft 3Fiftynine aangesteld als reseller van PureConnect en PureCloud. 3Fiftynine was al sinds 2016 officieel system integration … Lees verder
Integratie Genesys PureCloud met Amazon Lex voor volgende grote stap in spraakherkenning en customer experience
Naarden — 28 november 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt de nieuwe integratie aan tussen de cloud customer engagement-oplossing Genesys PureCloud en Amazon Lex … Lees verder
Meer dan 250 bedrijven en contact centers dit jaar al over naar Genesys
Naarden, 7 november 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, laat vandaag weten dat bijna 250 bedrijven hun legacy contact center systemen van onder andere Avaya en Cisco in … Lees verder
Genesys introduceert Realtime Transparantie voor beter Cloud Management
Naarden, 2 november — Genesys (www.genesys.com, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, maakt van Genesys PureCloud de meest transparante cloud customer engagement oplossing in de markt. Een unieke, … Lees verder
Artificial Intelligence bepaalt de Customer Experience strategie van topmerken in de wereld
Een wereldwijd onderzoek, onder meer dan 550 senior executives in 30 landen en regio’s, wijst uit dan 91% van ‘iconische’ bedrijven (met hoogste niveau tevredenheid bij Customer Experience (CX) én hoog niveau merkbekendheid) gebruik maakt van … Lees verder
Genesys ondersteunt Oracle Cloud Infrastructure voor PureEngage
Genesys® (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt aan dat Genesys PureEngage nu beschikbaar is voor klanten met een Oracle Cloud Infrastructure. Bedrijven profiteren zo van de … Lees verder