Genesys, wereldwijd leider in omnichannel experiences en contact centeroplossingen, organiseert op 10-12 september in AmsterdamG-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het sterke ecosysteem van klanten, partners en technologische … Lees verder
Genesys PureCloud breidt spraakopties uit in België
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en … Lees verder
Genesys kiest voor ervaren nieuwe CEO
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, stelt per direct Tony Bates aan als nieuwe CEO. Hij volgt Paul Segre op die voorzitter van de Raad van Bestuur wordt van het bedrijf. … Lees verder
Cloud grootste groeifactor voor Genesys in 2018
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, maakt bekend dat de wereldwijde cloudverkoop in 2018 met 32% is gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. De groei in cloudomzet geldt … Lees verder
Driedubbele groeicijfers voor Genesys PureCloud
Genesys, (www.genesys.com) rapporteert met het bereiken van bijna 1300 klanten een recordmomentum voor het PureCloud platform, een unified, all-in-one oplossing voor customer engagement en zakelijke communicatie. In de eerste drie kwartalen van 2018 … Lees verder
Primeur: Genesys Workforce Management met AI voor de snelste en meest accurate forecasting
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, introduceert vandaag als eerste in de branche een forecasting en schedulingservice voor workforce management op basis van artificial … Lees verder
Google in het contactcenter: moet je dat willen?
Google ontwikkelt al jaren Artificial Intelligence (AI) als het gaat om het herkennen van geschreven en gesproken tekst. Het gaat dan niet alleen om de woorden, maar ook om de context en mogelijke emotie. Een bedrijf als Google, en dat geldt … Lees verder
Genesys volgens Gartner in de top 5 leveranciers voor Experience en Relationship Management
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor experience en contact centers, hoort bij de top vijf leveranciers op basis van omzet in het recente rapport van Gartner ‘Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management … Lees verder
Genesys integreert met Google Cloud Contact Center AI
Genesys, wereldwijd leverancier van omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, gaat samenwerken aan de integratie met Google Cloud’s nieuwe Contact Center AI oplossing. Met deze integratie kunnen organisaties supersnel aan … Lees verder
Genesys PureCloud breidt spraakopties uit in Nederland
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en … Lees verder