Amsterdam/Vianen, 18 april 2016 – Frontline is de eerste partner van Interactive Intelligence voor PureCloud Engage in Nederland. De partnerovereenkomst werd getekend door Marcel Reuvers, directeur van Frontline en Kim de Boer, Regional … Lees verder
PureCloud Engage van Interactive Intelligence op Salesforce AppExchange
Amsterdam, 8 maart 2016 - Interactive Intelligence lanceert PureCloud Engage℠ for Salesforce op de Salesforce AppExchange, waardoor bedrijven nu een nieuwe dimensie kunnen toevoegen aan hun contact met klanten, partners en medewerkers op basis van … Lees verder
Interactive Intelligence krijgt status Advanced Technology Partner in AWS Partner Network
Amsterdam, 7 maart 2016 – Amazon Web Services (AWS) heeft Interactive Intelligence benoemd tot Advanced Technology Partner in het AWS Partner Network (APN). Interactive Intelligence levert wereldwijd clouddiensten voor customer engagement, … Lees verder
Frost and Sullivan: When the Contact Center Meets CRM
Leer met deze infographic van Frost & Sullivan hoe de integratie van Contact Center en CRM-oplossingen kan helpen bij het optimaliseren van de ervaringen van uw klanten. Een stap verder in het optimaal beheren van de Customer Journeys. Bekijk … Lees verder
Xerox laat opdrachtgevers live meekijken op Apple Watch
Amsterdam, 17 december 2015 – Xerox Customer Care EMEA zet de Apple Watch in voor het virtueel aansturen van projectteams. Samen met Interactive Intelligence, leverancier van het communicatieplatform Customer Interaction Center (CIC) waar Xerox … Lees verder
Interactive Intelligence deelt Awards uit aan klanten in Benelux
Amsterdam, 14 december 2015 – Tijdens Interactions Benelux 2015 heeft Interactive Intelligence traditiegetrouw een aantal klanten in het zonnetje gezet. Aan het eind van het grootse Customer Engagement evenement reikten partners van Interactive … Lees verder
Interactive Intelligence krijgt 2015 EMEA Company of the Year in Customer Contact van Frost & Sullivan
Amsterdam, 8 oktober 2015 - Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van software en clouddiensten voor customer engagement, unified communications en samenwerking, heeft van Frost & Sullivan de 2015 EMEA Company of the Year Award in … Lees verder
Interactive Intelligence leider in Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Amsterdam, 28 oktober 2015 - Interactive Intelligence, internationaal leverancier van software en clouddiensten voor customer engagement, unified communications en samenwerking, is gepositioneerd als Leader in het Gartner 2015 Magic Quadrant for … Lees verder
Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant
Amsterdam - Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report. Interactive Intelligence is wereldwijd leverancier van … Lees verder
Top 5 stappen naar een World-Class contact center
Het verbeteren van elk facet van de customer experience is voor bedrijven een mantra geworden. Contact centers spelen op de dag van vandaag een cruciale rol in het verbeteren van customer experience. Deze paper gaat in op de stappen die u kunt nemen … Lees verder