Google ontwikkelt al jaren Artificial Intelligence (AI) als het gaat om het herkennen van geschreven en gesproken tekst. Het gaat dan niet alleen om de woorden, maar ook om de context en mogelijke emotie. Een bedrijf als Google, en dat geldt … Lees verder
Genesys volgens Gartner in de top 5 leveranciers voor Experience en Relationship Management
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor experience en contact centers, hoort bij de top vijf leveranciers op basis van omzet in het recente rapport van Gartner ‘Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management … Lees verder
Genesys integreert met Google Cloud Contact Center AI
Genesys, wereldwijd leverancier van omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, gaat samenwerken aan de integratie met Google Cloud’s nieuwe Contact Center AI oplossing. Met deze integratie kunnen organisaties supersnel aan … Lees verder
Genesys PureCloud breidt spraakopties uit in Nederland
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en … Lees verder
Genesys versnelt en versimpelt compliance GDPR voor PureCloud-klanten
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, kondigt de beschikbaarheid aan van een nieuwe API voor het PureCloud platform die de compliance faciliteert voor de nieuwe General Data … Lees verder
Genesys voor tiende keer Leader in Gartner’s Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, is opnieuw benoemd tot Leader in het Gartner 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1. Voor de tiende … Lees verder
Awards van Genesys voor klanten en partners
Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft tijdens G-Summit Amsterdam een aantal klanten en partners beloond. Dimension Data België, Mercedes-Benz, Eneco, DealerDirect en Achmea … Lees verder
Nationale Postcode Loterij kiest voor PureCloud van Genesys
De Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij, VriendenLoterij) hebben gekozen voor het cloud communicatieplatform PureCloud van Genesys (www.genesys.com), wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer … Lees verder
JobFIXers kiest PureCloud voor contact met uitzendmedewerkers en opdrachtgevers
JobFIXers, het nieuwe uitzend-selectiebedrijf van Philip Cracco en Lieven Bonamie, heeft gekozen voor PureCloud van Genesys als communicatieplatform aansluitend op hun eigen informatiesysteem dat nog steeds wordt doorontwikkeld. Beide organisaties … Lees verder
Pegamento Apptime nu ook voor Genesys PureCloud
Naarden, 8 mei 2018 – Medewerkers van organisaties die PureCloud van Genesys gebruiken kunnen nu eenvoudig integreren met Apptime van Pegamento. Daartoe hebben ontwikkelaar Pegamento en Genesys, wereldleider in omnichannel customer experience en … Lees verder