Klantenservice begon ooit met persoonlijke service in een winkel en per telefoon. Sindsdien is het aantal kanalen exponentieel gegroeid. E-mail, messaging, sociale media, live chat, chatbots, videochat. En wie weet wat er nog gaat komen. Veel klantenservice-afdelingen gebruiken verschillende tools om al die kanalen en interacties te beheren. Vaak omdat er geen geïntegreerde tools beschikbaar waren op het moment dat ze de kanalen lanceerden of omdat deze tools erg duur waren. Maar dat is de laatste jaren veranderd. Tegenwoordig is er een grote verscheidenheid aan omnichannelplatforms met verschillende prijzen waarmee jij alle kanalen en interacties in één tool kunt beheren. Hoe kies je nu de juiste?
Download de whitepaper en ontdek:
- De voordelen van het beheren van alle klantcontactkanalen in een omnichannel platform
- Waar je op moet letten bij het kiezen van een omnichannel platform
- De verschillen tussen betaalbare omnichannel platforms als Xcally en 3CX
Benieuwd of jij omnichannel kan gaan met je bedrijf en wil je de juiste keuze maken? Download dan de Omnichannel klantcontact platform gids.