In een steeds digitaler wordende wereld verwachten consumenten altijd en overal met bedrijven in contact te kunnen treden. Chat, messenger en whatsapp (en straks wellicht ook voice-gedreven digitale platformen?) worden een steeds belangrijker onderdeel van de dagelijkse routine. En hoewel het menselijke aspect onmisbaar zal blijven in de customer experience, raakt het idee van ‘chatten met een robot’ ook steeds meer geaccepteerd.
Maar hoe organiseer je dat als bedrijf in de praktijk? Wat zijn de do’s en don’ts? Welk deel van je customer journey kun je automatiseren? En hoe zorg je ervoor dat geautomatiseerde interactie en persoonlijke interactie naadloos op elkaar aansluiten?
In een interactieve sessie tijdens ons congres Fit for the Future gaven Dave Pattman (Marketing & Innovation Director bij Webhelp Group) en Dirk Stuip (Director of Partnerships bij CX Company) een eerste introductie in hoe conversational automation je klantervaring naar een nieuw niveau kan tillen.
Bekijk nu de volledige sessie, en volg ons vooral ook op Linkedin voor meer verdieping over dit onderwerp!