Donderdag 27 september 2018 is het zover: Customer Experience in 1 Day! Tijdens de 10e editie van dit event kom je alles te weten over de veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens, de nieuwste technologieën en hoe je een echte relatie met jouw klant creëert.
Eerste keynote sprekers zijn bekend!
De eerste keynote sprekers van CX in 1 Day zijn Jarno Duursma, trendwatcher op het gebied van technologische trends en Sydney Brouwer, specialist klantgerichtheid.
Interessante cases
Tijdens het event kun je leren van interessante cases. Je komt te o.a. weten hoe de ideale customer journey er bij Karwei uitziet, hoe klantinzicht Ret helpt steeds verdere stappen te nemen om de reiziger een seamless journey te bezorgen, hoe de klant bij Signify een steeds centralere rol gaat spelen en hoe Signify zich daar op inricht en hoe werkgeluk bij Incentro leidt tot gelukkige klanten.
Programma
Kijk hier voor het volledige programma »
Dynamisch
Deze inspirerende dag vindt plaats in een actieve setting met doorlopende sessies, interviews, round-tables tijdens de lunch en workshops. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag kan je succesvol aan de slag met Customer Experience!
Extra
Iedere bezoeker ontvangt een exemplaar van het nieuwste boek ‘Klantgericht leiderschap‘ van keynote spreker Sydney Brouwer!
Praktische zaken
Datum: 27 september 2018
Locatie: ’t Spant in Bussum
Tijd: 08:45 – 17:15 uur
Ticketprijs: €295
€100 korting
Wil je er graag bij zijn? Koop dan snel een ticket met €100 Early Bird korting! De korting is geldig t/m 6 augustus 2018.