Er is elke dag wel weer een relevante GEN AI update! We zijn druk bezig met de voorbereiding van CCMA Digital Conversation. En wanneer er dan een presentatie over AI in customer service moet worden gegeven, moet wel het allerlaatste nieuws zijn verwerkt. Dat resulteert soms in 2 of 3 wijzigingen op de dag zelf.
De intro voor CCMA Digital 2024:Â
“Join us in the Conversation about the emerging AI technologies in customer service. Let’s kick-off the CCMA Digital Conversation. Next to information technology Customer Service has the highest adoption of generative AI. All the big tech models are capable of processing text, sound and video. Shaping completely new eXperiences and customer journeys. Can we humans, our language, behaviour and thoughts be completely reduced to data? And will Nurturing friendly feelings for an AI companion become increasingly normal? Is all that is possible also desirable to develop? Or do we lose sight of real human experience? Not to mention the enormous energy consumption to create, train and use all the different models that end up doing the same thing. We have to maintain the right balance between efficient customer service and social responsibility and stay truly connected. Are you Ready to connect now? Then let’s start the CCMA digital conversation!”
Genoeg om over in gesprek te gaan….
Innovatie voor een betere CustomerService. Met de juiste balans tussen automatisering en menselijk contact. CCMA Digital Conversation staat voor Inspiratie door Conversatie en samenwerken met Passie voor Klantcontact.