Het leveren van de beste CX is nog nooit zo belangrijk geweest.
In het nieuwe digitale landschap is de klantervaring (CX) cruciaal als je je wilt onderscheiden van de concurrentie. Het leveren van een goede CX is echter geen eenvoudige taak. De verwachtingen van klanten veranderen snel en verouderde legacy-systemen kunnen dat niet bijbenen. U hebt een contactcenteroplossing nodig die gestroomlijnde, zeer gepersonaliseerde klantreizen mogelijk maakt en tegelijkertijd gemakkelijk te gebruiken is voor uw medewerkers.
Maar hoe kan uw organisatie zorgen voor een echt naadloze CX? Het antwoord ligt in full-stack CCaaS.
Full Stack CCaaS
Contactcenter Managers moeten ervoor zorgen dat de CCaaS-oplossing (Contact Center as a Service) die ze kiezen flexibel genoeg is om zich aan te passen aan veranderende klantbehoeften. In het verleden hanteerden contactcenters meestal een ‘bolt-on’-benadering (soms ‘best of breed’ genoemd) om een compleet CX-framework te bouwen. Hoewel ‘bolt-on’-oplossingen tot op zekere hoogte kunnen worden geïntegreerd, is een dergelijke aanpak niet geschikt voor de nieuwe werkelijkheid met werken op afstand.
Een full-stack CCaaS-oplossing bedient daarentegen alle communicatiekanalen en informatie via een enkele, cloudgebaseerde portal. Dit betekent dat medewerkers overal ter wereld toegang hebben tot dezelfde mate van functionaliteit. Met full-stack kunnen medewerkers een echt naadloze CX leveren – waar en wanneer ze ook werken, en via welk kanaal en apparaat ze ook gebruiken.
Download HIER onze gratis whitepaper voor meer informatie over waarom full-stack CCaaS de enige manier is om echt naadloze CX te leveren.