Een effectieve automatisering en AI-oplossing transformeert uw bedrijf en helpt u om uw customer experience te optimaliseren. Om de transformatie succesvol te maken is het ook belangrijk om de cultuur in uw bedrijf te veranderen. Dan pas kan de technologische verandering in uw hele bedrijf een positief effect teweegbrengen.
Silo’s doorbreken & bruggen bouwen
Het implementeren van een nieuw (automatiserings)programma, geleid door een klein of geïsoleerd team, is meestal gedoemd om te mislukken. Het is belangrijk om de kloof tussen afdelingen te overbruggen en silo’s te verwijderen, zodat marketingteams en contactcenterteams als één geheel werken.
Ons gratis e-book ‘Automatisering en AI die al uw mensen verenigt’ laat zien hoe u deze culturele paradigmaverschuiving creëert. En hoe u door mensen aangedreven automatisering bewerkstelligt. We gaan ook in op de invloed van automatisering op het welzijn van uw personeel. Na implementaties is het belangrijk om de mentale gezondheid van uw personeel te koesteren.
Tegewoordig is het vaak alleen de klantbeleving die het ene bedrijf van het andere onderscheidt. Als u de juiste automatisering en AI-oplossing op een slimme manier gebruikt, levert het uw organisatie meerdere belangrijk voordelen op. Het zorgt voor een soepele samenwerking in uw hele bedrijf en ondersteunt uw medewerkers bij het bieden van een uitzonderlijke customer experience aan al uw klanten.
Download het e-book en ontdek:
- Waarom automatiserings- en AI-pogingen vaak mislukken.
- Hoe u dezelfde fouten kunt voorkomen.
- De vele voordelen die automatisering en AI uw bedrijf opleveren.
Waaronder het in kaart brengen en beter begrijpen van klantintenties en klantbehoeften. - De 4 pijlers voor succes.
- Waarom kleine, iteratieve stappen u in staat stellen grotere en betere resultaten te bereiken.
- Hoe u uw mindset verandert. Niet technologie eerst maar het proces.
- Casestudy’s van BGL Group en Marks & Spencer.