Blij om aan te kondigen dat het team van Sound of Data versterkt is met Serge van Driel als Technical Consultant en Menno Leenart als Account Director. Beiden brengen een flinke bak ervaring en kennis op het gebied van contact center management en telecom met zich mee.
Over Serge
Serge van Driel was hiervoor werkzaam als Contact Center Engineer bij Sonos Inc. en Team Lead Contact Center Engineering bij Sonova Group. Hij is geen onbekende voor het Sound of Data team want hij was onze contactpersoon gedurende zijn tijd bij Sonos. “Ik heb me altijd welkom gevoeld bij Sound of Data, dus de beslissing om hier te gaan werken was een makkelijke.”
Serge is goed bekend met de dagelijkse uitdagingen van grote internationale contact centers door zijn jarenlange werkervaring bij bedrijven als Sonos en Sonova. “Ik heb er zin in om deze kennis en ervaring te gebruiken bij andere contact centers en ze te helpen hun grip op bereikbaarheid en performance te verbeteren en waar mogelijk kosten te besparen. Doordat ik goed bekend ben met klantenservice operations en de infrastructuur aan de klantkant, begrijp ik snel met welke uitdagingen ze te maken hebben en wat mogelijke verbeterpunten zijn.”
Als Technical Consultant zal Serge zich bezighouden met zowel consultancy als implementatieprojecten van telefonie- en bereikbaarheidsuitdagingen en tools als Talk, Cruise Control en diverse omnichannel klantcontact platforms zoals XCally en 3CX. Hij doet dit samen met Sound of Data medewerker Carlos Schipper die binnen het bedrijf de switch maakt van Software Developer naar Implementation Consultant.
Over Menno
Menno Leenart is ook goed bekend in de wereld van telecom en call centers aangezien hij hiervoor bijna 10 jaar bij Destiny (voorheen Motto Communications) heeft gewerkt. Destiny is een B2B cloud telecom provider, actief in België, Nederland en Frankrijk en klant van Sound of Data. Menno was hier onze contactpersoon en is dus ook een goede bekende van Sound of Data.
Menno zal samen met Emile Stappaerts het sales team vormen. Emile werkt sinds eind 2020 bij Sound of Data en heeft een sterke achtergrond in partner management, consultancy, (omnichannel) marketing, en telecom. Samen zijn ze verantwoordelijk voor zowel huidige als nieuwe klanten en het versterken van ons partner netwerk.
Innoveren en integreren
Met deze teams kunnen wij nog meer bedrijven ondersteunen die hun klantenservice operations en omnichannel klantcontact strategie willen verbeteren. Zo versterken we onze ambitie om te innoveren en integreren in de wereld van telefonie, omnichannel en CRM. En benadrukken we onze drive om wereldwijde merken een stem en klanten een luisterend oor te geven.