Als u graag een antwoord wilt krijgen op het volgende:
– Wat voor klantcontact diensten zijn er mogelijk vanuit de cloud ?
– Hoe het zit met de privacy gegevens vanuit de cloud ?
– Wat zijn de voordelen en waar op te letten ?
– Met welke kosten moet ik rekening houden ?
– Is een 360° uniform klant overzicht mogelijk ?
– Voor wie is een cloud oplossing geschikt ?
– en meer …
Kom dan op 15 december naar het event: 360° Klantcontact uit de Cloud, dichterbij dan u denkt…..
Aspect en haar kennis partners hebben een programma samengesteld dat u een antwoord zal geven op de meest voorkomende vragen op het gebied van Klantcontact vanuit de Cloud. Tevens krijgt u de mogelijkheid om het Datacenter van Sound of Data te Rotterdam te bezichtigen waaruit de klantcontact diensten geleverd worden.
PROGRAMMA
14:00 – 14:30 Ontvangst
14:30 – 14:40 Welkom & Opening
Ruud Loppies – Director Aspect Benelux
14:40 – 15:05 Bereikbaarheid van uw organistatie – de snelste weg naar klantcontact en service
Bas Berkemeijer – Business Development Manager Sound of Data
15:05 – 15:30 Customer Services uit de cloud waar op te letten ?
Rijk van Ooijen – Country Manager DDM Consulting NL
15:30 – 15:55 Pauze en bezichtiging datacenter ‘Sound of Data’
15:55 – 16:20 Demo ZIPWire
Rob Mulder – sr. Consultant DDM Consulting NL
16:20 – 16:45 Workforce Management uit de cloud: 1+1=3 uw efficiency compleet
Willem van den Brink – Planmen
16:45 – 17:00 Q&A en afsluiting
17:00 – 18:00 Borrel
LOCATIE
Sound of Data
Waalhaven O.Z. 83L
Rotterdam
> INSCHRIJVEN <
We zien u graag op 15 december!