Het contactcenter van de Consumentenbond heeft de primeur met de nieuwe Telios outboundtool van Telecats. Met deze tool kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen … Lees verder
Gemeente Nijmegen gaat spraakherkenning gebruiken bij het routeren van telefoonverkeer op haar KlantContactCenter
Om de klant nog efficiënter van dienst te zijn gaat de gemeente Nijmegen gebruikmaken van Open Vraag Spraakherkenning van Telecats. Dit betekent dat mensen die naar de gemeente bellen hun vraag kunnen inspreken waarna het spraakherkenningssysteem de … Lees verder
VIDEOBLOG: Wat betekent klantherkenning voor uw organisatie?
Als we het hebben over klantcontact, hebben we het vaak over inkomende- of uitgaande gesprekken via diverse kanalen die binnen komen op de verkoopafdelingen van organisaties. Maar zeker zo belangrijk zijn de aftersales of support afdelingen. Veelal … Lees verder
Roundtable: maakt buitengewone klantenservice het verschil voor uw organisatie?
Wist u dat tevreden klanten vaak meer business opleveren dan marketingcampagnes? Uw klantenservice is dan ook van groot belang. Het is cruciaal dat klantvragen snel bij de juiste medewerker terecht komen. Met een goede bereikbaarheid kunt u aan … Lees verder
Wat betekent klantherkenning voor uw organisatie?
Als we het hebben over klantcontact, hebben we het vaak over inkomende- of uitgaande gesprekken via diverse kanalen die binnen komen op de verkoopafdelingen van organisaties. Maar zeker zo belangrijk zijn de aftersales of support … Lees verder
Klantgerichte strategie en organisatie: de klant staat echt centraal
Een groeiend aantal organisaties en instellingen stelt de klant centraal in de ondernemingsstrategie. De paradox is dat de meeste organisaties denken klantgericht te zijn en dat veel klanten het daar niet mee eens zijn. Klantgerichtheid is geen … Lees verder
Van lokaal naar cloud: zes aandachtspunten voor de overstap
Martin Taylor, directeur van Content Guru, bekijkt de zes aandachtspunten voor de overstap van lokaal naar cloud. Wat wilt u bereiken? Volgens een onlangs door onderzoeksbureau DMG Consulting gehouden enquête in de UK geldt voor circa 80% van … Lees verder
Shop Direct brengt haar customer services activiteiten onder bij Webhelp
Shop Direct, de grootste e-commerce fashion retailer van het Verenigd Koninkrijk, heeft een nieuw samenwerkingsverband aangekondigd met Webhelp. Webhelp UK zal Shop Direct ondersteunen om een online retailer van wereldklasse te worden. De … Lees verder
Telecats lanceert nieuwe Telios ContactCenter Outboundtool
Met de Telios outboundtool van Telecats kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen op het contactcenter. Met behulp van de outboundtool kunnen beschikbare … Lees verder
Uw planning een uitdaging?
Bij veel bedrijven en instellingen is dat wel degelijk een gedachtegang. Men wordt daarbij niet geremd door enige praktijkkennis. Tel daarbij de halve verhalen op die zij van concullega’s horen en een mislukking is gegarandeerd. Op het eerste oog … Lees verder