Starten met een opleiding kan nog! Ook in november 2015 staan diverse opleidingen bij Beeckestijn Business School gepland. Twijfel niet langer en zet het voornemen om in actie! Door nu in november alsnog te starten begin je 2016 met een voorsprong op … Lees verder
Videoblog: De klant proactief informeren voor een optimale klantbeleving
Verrast u de klant ook als het gesprek met uw organisatie is afgerond? Welke informatie weet u van de klant voordat u hem aan de telefoon hebt? Welke informatie kunt u hem geven zodat hij, ook als het druk is, de antwoorden krijgt waar hij naar op … Lees verder
Kennisevent: Wat betekent optimaal klantcontact voor jouw organisatie
Klanten verwachten dat ze u via de telefoon, mail, chat, sms of sociale media 24 uur per dag kunnen bereiken. En de manieren om met u in contact te komen groeien nog steeds. Is uw organisatie daar klaar voor? Krijg praktische tips en handvatten van … Lees verder
Customer Experience Management – de business case
Beeckestijn Business School publiceerde deze week een nieuw kennisdocument op het gebied van Customer Experience Management. Customer Experience Management, het lijkt het toverwoord van de laatste tijd. De klant wil beleving, altijd en overal, al … Lees verder
Disaster Recovery: Schil om de huidige omgeving
Wat betekent niet bereikbaar zijn voor uw organisatie? Wat als u uw locatie moet verlaten vanwege een calamiteit? U kunt zich daar uiteraard voor verzekeren en veelal worden de kosten wel vergoed. Maar kunt u een waarde hangen aan de immateriële … Lees verder
Proefcollege post hbo opleiding Workforce Management
Het Plannerscafé is dé gelegenheid om vakspecialisten te ontmoeten in een leerzame en aangename omgeving. Datum: dinsdag 6 oktober 2015 (aanvang om 16.00 uur) Locatie: Nyenrode Business Universiteit, 60Acres gebouw, Breukelen Onderwerp: Planning … Lees verder
Videoblog: wat is omnichannel en wat kun je ermee?
Regelmatig komen er vragen bij mij binnen over omnichannel. Wat betekent nu omnichannel en welke impact heeft omnichannel nu op mijn organisatie? De definitie van omnichannel is het centraal stellen van de klant. Als je de klant direct beschikbare … Lees verder
Outboundtool Telecats maakt contactcenter Consumentenbond efficiënter door blenden inbound en outbound verkeer
Het contactcenter van de Consumentenbond heeft de primeur met de nieuwe Telios outboundtool van Telecats. Met deze tool kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen … Lees verder
Gemeente Nijmegen gaat spraakherkenning gebruiken bij het routeren van telefoonverkeer op haar KlantContactCenter
Om de klant nog efficiënter van dienst te zijn gaat de gemeente Nijmegen gebruikmaken van Open Vraag Spraakherkenning van Telecats. Dit betekent dat mensen die naar de gemeente bellen hun vraag kunnen inspreken waarna het spraakherkenningssysteem de … Lees verder
VIDEOBLOG: Wat betekent klantherkenning voor uw organisatie?
Als we het hebben over klantcontact, hebben we het vaak over inkomende- of uitgaande gesprekken via diverse kanalen die binnen komen op de verkoopafdelingen van organisaties. Maar zeker zo belangrijk zijn de aftersales of support afdelingen. Veelal … Lees verder