Het is december 2014 en Simon maakt zich klaar om naar zijn sollicitatiegesprek bij de VANAD Group te gaan. Hij zal het gesprek hebben met voormalig recruiter Rieneke. Maar wat hij nog niet weet, is dat hij afgewezen zal worden voor de functie waarop … Lees verder
Waarom de retail ‘business-intelligent’ moet zijn…
Historie Vanouds zoekt de retailsector antwoorden op simpele vragen als: Wie zijn mijn beste klanten? Wat moet ik doen om ze te behouden? Hoe krijgen we gelijkwaardige nieuwe klanten? Hoe kunnen we de winstgevendheid per klant verbeteren? … Lees verder
Stop met formules, wees authentiek!
“Stop met formules, wees authentiek!” Ankie Straathof, Manager Customer Care & Sales van de Bijenkorf, sprak 26 mei tijdens de Pitstop van VANAD Academy. Klantcontact is het mooiste vak! Klantcontact is topsport. “Ons vak is pure … Lees verder
Pech langs de weg… En alléén kunnen bellen met de klantenservice van Youfone!
Daar sta je dan met een auto die niet verder wil. Regen, kou .. en niet kunnen bellen! Geen lid van de ANWB… Bundelminuten op, €10 extra tot het belplafond ook op. Beltegoed bijkopen gaat even niet, computers zijn langs de weg niet dik gezaaid. Nog … Lees verder
Work from Home: Van controle naar vertrouwen
Thuiswerken is alles behalve nieuw. Denk aan boeren, rietvlechters, kunstenaars en garnalenpellers. Met de komst van het internet is het nog makkelijker geworden om vanuit huis te werken. Of je nu voor of tegen thuiswerken bent, aan de techniek zal … Lees verder
Revolutie in klantcontact voor netbeheerders
VANAD Engage en Alphacomm slaan de handen ineen om de klantcontactstrategie van netbeheerders te optimaliseren. Zij hebben een aanpak ontwikkeld die netbeheerders helpt bij een efficiënter serviceproces. Het resultaat is een hogere klanttevredenheid … Lees verder
Voiceworks en VANAD Aloha bieden omni-channel omgeving voor optimale klantbeleving
VANAD Aloha, leverancier van het gelijknamige cloud contact center platform, en de innovatieve telecomaanbieder Voiceworks zijn een samenwerking aangegaan om organisaties een omni-channel omgeving te bieden voor de cloud based diensten van beide … Lees verder
VANAD Engage zorgt voor optimale bereikbaarheid voor Gemeente Den Haag
11 maart 2016 – VANAD Engage is door de Gemeente Den Haag gekozen als partner om het call center te ondersteunen buiten kantoortijden. Hiermee kan de Gemeente Den Haag tegemoet komen aan de toenemende vragenstroom van bewoners. Het … Lees verder
Work from Home Seminar – 12 april
Work from Home is 'here to stay!' Is uw organisatie er klaar voor? Alles wat u wilt weten over Work from Home, wordt beantwoord tijdens het Learn & Go Work from Home Seminar op dinsdag 12 april aanstaande bij VANAD Group. In twee uur tijd … Lees verder
Work from Home Seminar – Dinsdag 12 april
Work from Home is 'Here to stay'! Is uw organisatie er klaar voor? Alles wat u wilt weten over Work from Home, wordt beantwoord tijdens het Learn & Go Work from Home Seminar op dinsdag 12 april aanstaande bij VANAD Group. In twee uur tijd … Lees verder