Naarden, 23 mei 2017 — Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, lanceert G-NINE tijdens CX17 Indy (#CX17INDY), de gebruikersconferentie in de U.S. G-NINE leidt de volgende evolutie voor het … Lees verder
Webinar van Genesys en Dimension Data over 2017 Customer Experience Benchmarking Report
Amsterdam, 12 april 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, organiseert een gratis webinar op 19 en 20 april over de stand van zaken van digitale transformatie en customer … Lees verder
Nederlandse Loterij kiest voor PureCloud by Genesys voor klantcontact
Amsterdam, 27 februari 2017 – Nederlandse Loterij, de overkoepelende organisatie van onder andere Staatsloterij, Lotto en Toto, heeft gekozen voor PureCloud by Genesys als communicatieplatform. Genesys*, wereldwijd leider in omnichannel customer … Lees verder
Genesys Interactive Intelligence deelt awards uit
Amsterdam, 5 januari 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact centeroplossingen, heeft tijdens Interactions Benelux 2016 een aantal klanten in het zonnetje gezet. Aan het eind van het grootse Customer Engagement … Lees verder
Interactive Intelligence opnieuw Visionair in Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service West-Europa
Amsterdam, 3 november 2016 - Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van clouddiensten voor customer engagement, communications en collaboration, is voor het tweede opvolgende jaar gepositioneerd als Visionair in het Gartner 2016 Magic … Lees verder
Interactive Intelligence beloond voor Cloudoplossingen
Amsterdam, 9 september 2016 - Interactive Intelligence Group, wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration, is door Frost & Sullivan beloond met de 2016 North American Cloud … Lees verder
Genesys en Interactive Intelligence akkoord over overname
Amsterdam, 31 augustus 2016 - Genesys (www.genesys.com), marktleider in omnichannel customer experience en contact center solutions, en Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq:ININ) (www.inin.com), een van de leidende leveranciers in cloud en … Lees verder
Innovatie zorgt voor mooie groeicijfers voor Interactive Intelligence
Resultaten bekend voor tweede kwartaal 2016 Amsterdam, 4 augustus 2016 - Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration, maakte de financiële resultaten … Lees verder
Interactive Intelligence stelt nieuwe Chief Marketing Officer aan
Amsterdam,13 juli 2016 - Interactive Intelligence Group, wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration, stelt Justin Helmig aan als chief marketing officer. Justin Helmig gaat zich … Lees verder
Interactive Intelligence en 3Fiftynine bekrachtigen partnership PureCloud
Amsterdam, 15 juni 2016 –Interactive Intelligence, leverancier van cloud services voor customer engagement, communicatie en samenwerking, heeft 3Fiftynine officieel aangesteld als Partner voor PureCloud Engage. Kim de Boer, Regional Sales Director … Lees verder