Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft deze week de registratie geopend voor G-Summit Amsterdam op 23 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam. G-Summit Amsterdam is het grootste … Lees verder
Genesys pakt uit op Multichannel 2018
Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, pakt weer groots uit tijdens Multichannel 2018 op 18 en 19 april in De Fabrique. Thema van het Genesys Multichannel Theater is dit jaar ‘Contact … Lees verder
Genesys integreert met Salesforce voor omnichannel routering
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, laat weten dat de omnichannel routing engine nu geïntegreerd is met Salesforce Service Cloud Lightning voor geavanceerde customer … Lees verder
Genesys komt met samengevoegde Customer Experience Marketplace voor alle klanten
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen start met een samengevoegde Marktplaats, de AppFoundry, met alle integraties voor het hele Genesys portfolio, inclusief de platforms … Lees verder
Genesys neemt Altocloud over vanwege AI en Journey Analytics
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft de overname afgerond van Altocloud Ltd., een specialist in cloudgebaseerde customer journey analytics. De toevoeging van de … Lees verder
Genesys PureConnect ziet groeispurt met 100 nieuwe klantnamen
Ruim 80% van de nieuwe klanten vervangt een legacy-oplossing van Avaya, Cisco en anderen Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, maakt bekend dat bijna 100 topmerken het … Lees verder
Nieuw abonnementsmodel van Genesys voor groei en flexibiliteit
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het verbruiksmodel uit en zorgt voor nieuwe flexibiliteit met het aanbod van abonnementen en customer success voor PureConnect en … Lees verder
Genesys Benelux deelt prijzen uit aan klanten
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens de netwerkbijeenkomst Genesys Benelux United op 7 december in de Schiecentrale drie projecten beloond met een award. De projecten die in de … Lees verder
Genesys en 3Fiftynine breiden partnership uit
Naarden, 7 december 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft 3Fiftynine aangesteld als reseller van PureConnect en PureCloud. 3Fiftynine was al sinds 2016 officieel system integration … Lees verder
Integratie Genesys PureCloud met Amazon Lex voor volgende grote stap in spraakherkenning en customer experience
Naarden — 28 november 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt de nieuwe integratie aan tussen de cloud customer engagement-oplossing Genesys PureCloud en Amazon Lex … Lees verder