Cloud contact center en customer engagement provider, Content Guru, is gepositioneerd in het ‘Leaders’-kwadrant in het Gartner Magic Quadrant 2019 voor Contact Center as a Service, West-Europa. Deze beoordeling door Gartner, het toonaangevende … Lees verder
Content Guru winnaar van de Ventana Research Awards 2019.
Content Guru is samen met onze klant UK Power Networks winnaar van de @Ventana Research Awards! Het storm Cloud Contact Center platform heeft UK Power Networks geholpen om toonaangevende klanttevredenheidsscores van 9 op 10 te behalen, terwijl … Lees verder
Ben van der Burg, Nancy Rademaker en Nicole van den Heuvel sprekers op het Content Guru Kennisevent op 10 oktober op de SS Rotterdam
Donderdag 10 oktober zal Ben van der Burg als dagvoorzitter de deelnemers meenemen op een reis door het digitale tijdperk. Hierbij zal hij laten zien dat met alle digitale ontwikkelingen, de menselijke factor de belangrijkste onderscheidende factor … Lees verder
Content Guru winnaar bij de European Tech Awards
Het Storm®-platform van Content Guru is tijdens de Europese IT & Software Excellence Awards van 2019 benoemd tot Vertical Application Solution of the Year. Content Guru ontving de prijs tijdens een ceremonie op 14 maart in het Royal Garden … Lees verder
Gratis toegang en demonstraties op de CCW 2019 in Berlijn
Van dinsdag 19 tot en met donderdag 21 februari wordt in Berlijn weer de grootste beurs van Europa georganiseerd voor Contactcenter medewerkers, de CCW 2019, en Content Guru is daarbij aanwezig. Tijdens deze jaarlijks terugkerende beurs … Lees verder
Hoe ziet in 2019 de innovatieagenda van de Contactcenter Manager eruit?
De druk op bedrijven met klantcontact neemt toe. De kosten voor ‘live’ of persoonlijk klantcontact stijgen omdat de contacten complexer van aard worden. De klant verwacht bovendien een persoonlijke en effectieve dienstverlening: first time fix en … Lees verder
Gartner positioneert Content Guru voor de vierde keer als Challenger Contact-Center-as-a-Service (CCaaS) in West-Europa
Gartner, 's werelds toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau, heeft opnieuw onderzoek gedaan naar 10 Contact Center as a Service aanbieders in West-Europa op basis van criteria als ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’. Content Guru is … Lees verder
Verslag Kennisevent ‘AI en de toekomst van klantcontact’
It’s all about AI! Over twee jaar (!) verloopt circa 85 procent van de contacten tussen bedrijven en hun klanten geautomatiseerd via digitale kanalen, voorspelt Gartner. “De kunst is op het juiste moment in te stappen in nieuwe technologie”, meent … Lees verder
Front-end developer Content Guru – Den Haag
Vacature: Front-end developer “Het stijlvol, mooi en modulair maken van de front-end van het cloud-based communicatie platform “storm” lijkt mij een uitdaging!” Als front-end developer bij Content Guru benut je … Lees verder
Accountmanager Content Guru – Den Haag
Vacature: Accountmanager Wil jij werken voor een jonge, zeer snelgroeiende internationale organisatie en is het adviseren van zakelijke klanten over innovatieve klantcontact oplossingen in een snel veranderende markt helemaal jouw ding, dan zijn wij … Lees verder