Deze aflevering van Studio Beeckestijn staat in het teken van een van onze meest veelzijdige docenten van Beeckestijn Business School: Sonja Loth. Voor de tweede keer deelt ze haar expertise in onze studio. Tijdens haar vorige bezoek besprak ze … Lees verder
Geef taal kracht met 7 magische woorden
Hoe gebruik jij taal om mensen te inspireren en tot actie aan te zetten? Wist je dat je jouw resultaat kunt verbeteren door slechts één letter aan je verhaal toe te voegen? Stel je voor wat er mogelijk is met zeven magische woorden. Tijdens deze … Lees verder
Ontdek hoe je een sterk merk bouwt met archetypes
Merken worden voortdurend geconfronteerd met uitdagingen, vooral in de huidige tijd van overvolle markten. Hoe kun je opvallen te midden van deze overvloed? Hoe ga je om met de snelle opkomst van trends en ontwikkelingen? En hoe behoud je een … Lees verder
Customer Experience Trends & Winners van 2024
Welke trends domineren dit jaar op het gebied van customer experience? Ontdek het tijdens het online event van Beeckestijn Business School op 15 mei, waar Sonja Stalfoort deze trends zal bespreken. Daarnaast zullen de drie genomineerden voor de titel … Lees verder
De marketing & CX Skills die essentieel zijn voor jou als professional
Marketing- en CX skills In de bedrijfswereld neemt de relevantie van marketing en customer experience management gestaag toe. Een groeiend aantal managers en professionals vindt zijn weg naar de gebieden van marketing en CX. Maar welke vaardigheden … Lees verder
De Toekomst van Werk: Samenwerken met AI
Elke dag voeren mensen taken uit die met de hulp van AI efficiënter kunnen worden gedaan. Van het samenvatten van documenten tot het schrijven van e-mails, het analyseren van simpele data en het slim zoeken naar informatie - AI kan op verschillende … Lees verder
Meten voor Accountability: De Sleutel tot Communicatiesucces
Zijn we bezig met de juiste zaken en doen we ze op de juiste manier? Dat is de kern van accountable werken. Als adviseur wil je zoveel mogelijk effect hebben met communicatie, maar hoe realiseer je dat en hoe breng je dat in kaart? Ontdek het op 20 … Lees verder
Communiceren in een AI-Gedreven Landschap
De impact van AI op het communicatievak is ongekend. In welke andere sector dan ook zijn de mogelijkheden, risico's en vereiste vaardigheden zo dynamisch. Hoe kun je jezelf positioneren te midden van deze snelle veranderingen en hoe kun je het hoofd … Lees verder
Het Nieuwe Landschap van Social Media Marketing: 2024 en Verder
In de dynamische wereld van marketing en communicatie blijft social media een essentieel instrument. Het biedt een directe lijn naar een breed publiek, geeft een menselijk gezicht aan merken en organisaties, en opent de deur naar sociale … Lees verder
Internal Branding als Drijvende Kracht voor Waardecreatie
Heeft jouw bedrijf helder voor ogen wat de waarden zijn? Veel bedrijven hebben ze wel, maar benutten ze niet ten volle. Ligt dat boekje met jullie waarden ergens ongelezen in een la? Dat is heel herkenbaar. Terwijl het werken vanuit waarden … Lees verder