GDPR voor marketeers
De nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR) die mei 2018 ingaat stelt hoge eisen aan het bedrijfsleven op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens. De nieuwe wet zorgt aan de ene kant voor strenge regels en boetes, maar biedt aan de andere kant ook kansen als je de wet goed leert toepassen.
Deze training van Beeckestijn Business School leert je in één dag de ins en outs van de nieuwe Privacywetgeving (AVG/GDPR). Je leert niet alleen wat de nieuwe wet inhoudt, maar ook de impact van de wet op jouw organisatie en marketingactiviteiten. Zo ben je in staat om aansprakelijkheid en sancties te voorkomen en de reputatie van je organisatie optimaal te beschermen.
Je leert:
- De ins en outs van de nieuwe Privacywetgeving (AVG/GDPR)
- Wat de impact is van de AVG/GDPR op jouw organisatie en marketingactiviteiten
- Hoe je de nieuwe wetgeving goed implementeert binnen jouw organisatie
- Je marketingactiviteiten en systemen zo in te richten dat je marketing compliant is
Je leert niet alleen wat de nieuwe Privacywet inhoudt, maar past deze kennis ook meteen toe in de praktijk. Zo heb je na afronding van de training meteen een plan van aanpak waarmee je aan de slag kunt!
Investering
De kosten voor deze training zijn €795 all-in, excl. BTW.
Ben je benieuwd welke onderwerpen aan bod komen tijdens deze training? Lees hier alles over de training.
Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen… #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.