Het zijn mooie tijden voor Codelogic en hun klantcontactplatform Steam-connect. Het aantal klanten groeit nog steeds en dat geldt ook voor de software die onlangs is uitgebreid met kantoortelefonie. “We zijn een volwaardige, stabiele partij in de markt en kunnen qua functionaliteit concurreren met de hele grote aanbieders.”
Dennis Schabracq, CEO van Codelogic: “Wij zijn zo’n twaalf jaar geleden gestart met ons cloudplatform voor klantcontact, Steam-connect, dat we volledig in eigen beheer hebben ontwikkeld. Door te integreren met o.a. specialisten als OBI4wan en Salesdock hebben we voor onze klanten extra functionaliteit toegevoegd. Daarnaast hebben we nu ook een partij overgenomen en zijn we bezig deze software volledig te integreren in Steam-connect. Dat resulteert in een uitbreiding van ons heel volwassen en stabiele product. Door de specifieke functionaliteit voor zowel het contactcenter als de kantoortelefonie past Steam-connect in iedere organisatie.”
Het is een logische ontwikkeling in een tijd waarin veel organisaties graag alle contactkanalen op één platform willen afhandelen. “Voor het efficiënt afhandelen en monitoren van klantcontact is het werken binnen één platform een absolute must. Vanuit het contactcenter is het belangrijk om …. Lees verder