Excellente klantenservice helpt je om je te onderscheiden van de concurrentie. Steeds vaker kiezen klanten bedrijven en producten op basis van het niveau van klantenservice dat ze krijgen. Maak je van klantenservice een prioriteit in jouw organisatie? Kan jij alle aspecten van je klantinteracties bekijken?
Workforce Management combineert oplossingen voor personeelsbeheer en biedt een complete aanpak voor contactcenters om:
- de bedrijfskosten te verlagen
- realtime roosteropvolging te monitoren
- de prestaties van werknemers te verbeteren
- en de klantervaring te verbeteren
Gebruik je nog steeds spreadsheets om je personeel handmatig in te plannen?
Workforce Management-software helpt je om de betrokkenheid van klanten en medewerkers in evenwicht te brengen en kostenbeperkingen over afdelingen te realiseren.
Met de inzet van de juiste skills op het juiste moment verbeter je het contact met je klant.
Doordat de medewerkers met verschillende vaardigheden in je contact center op de beste manier worden ingezet, ervaren klanten een goede dienstverlening. Zij krijgen juist díe medewerker aan de lijn die hen het snelst en het beste kan helpen.
Met de oplossing Monet van Verint heb je in je contact center dé oplossing om de personele bezetting optimaal te roosteren, servicelevels te verhogen en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Ben je benieuwd hoe Verint Monet jouw organisatie kan helpen?
Wij helpen je graag verder! Lees hier meer of plan een demo in: https://frontline.nl/oplossingen/verint-monet-wfm