Codelogic heeft de afgelopen tijd flink geïnvesteerd en energie gestoken in het doorontwikkelen van het klantcontactplatform Steam-connect om klaar te zijn voor de toekomst. Tot op heden gebruiken veel bedrijven alleen nog maar telefonie en e-mail als de belangrijkste klantcontactkanalen. Maar steeds meer bedrijven willen ook graag de andere klantcontactkanalen zoals chat, social media en WhatsApp openstellen om klanten de vrijheid te geven via welk kanaal zij graag contact hebben. Echter zijn er weinig leveranciers die alle vormen van klantcontact kunnen faciliteren.
Met Steam-connect heeft de klantcontactafdeling de mogelijkheid om zeer efficiënt in één omgeving alle vormen van klantcontact te af te wikkelen, inzicht te verkrijgen en aan te sturen. Door de toenemende vraag om Multi Channel klantcontacten af te wikkelen vertelt CTO Maarten Roosen wat er in het platform bij gaat komen.
Meerdere klantcontactmomenten gelijktijdig afwikkelen
Deze optie wordt niet alleen uitgerold over het telefoonkanaal, maar over alle ontvangende kanalen. ‘Op elk niveau kunnen agents zien waar de langst wachtenden in zitten, dat zie je per kanaal, per campagne, of per project’ …..Lees verder…….