Tijdens deze clinic scheiden we feit van fictie en gaan we dieper in op de redenen waarom veel organisaties stoeien met het realiseren van een doorbraak binnen customer experience. Je krijgt inzicht in de kracht van evidence based werken ongeacht de omvang van de organisatie.
Daan start met de inleidende theorie achter evidence based werken waarbij verschillende cases van grote organisaties de revue zullen passeren. Daarna ga jezelf aan de slag met het vinden van een doorbraak binnen een case die jou bezig houdt.
Deze clinic is voor iedere professional die verantwoordelijk is of wil zijn voor customer experience binnen zijn of haar organisatie.
Over Daan Noordeloos
Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 12 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantbeleving de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment staat er ‘’Circle Lead Organizational Development’’ op zijn kaartje. Een titel die rechtvaardigt dat hij zich op alle niveaus bemoeit met de klantbeleving bij transavia.com.
Daarnaast is Daan mede-oprichter van PEBex, het platform voor evidence based customer experience en docent bij Beeckestijn Business School. ‘’Ik geniet van elegant servicedesign dat slim inspeelt op de onbewuste drijfveren van consumenten. Veel impact maken met beperkte middelen.’’
Meld je aan en mis het niet!
Kom op vrijdag 2 november 2018 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Meld je gratis aan!