Met genoegen, nodigen wij u, mede namens Genesys, uit voor een event met als thema Moments Connected.
In de customer-journey, de reis die de klant maakt, zijn touchpoints oftewel moments connected van cruciaal belang. Deze ‘moments’ kunnen plaatsvinden voor een transactie, oftewel binnen het domein van marketing en sales maar ook na de transactie binnen het service-domein.
Dit seminar is dan ook bedoeld voor marketing- en salesmanagers, maar ook voor customer service managers en leidinggevenden in het contactcenter.
Tijdens het event praten wij u bij over de nieuwste ontwikkelingen op klantcontact, over use-cases en zal een klantcase worden gepresenteerd.
Agenda:
13:30 – Opening en introductie door Rijk van Ooijen (DDM Consulting)
13:45 – Presentatie ‘Moments Connected’ door Stefan Captijn (Genesys)
14:15 – Presentatie ‘Genesys Use Cases’ door Jaap Dijkhuizen (Genesys)
14:45 – Pauze
15:15 – Klantcase ‘Van Ameyde ‘ door Niels de Snoo (Van Ameyde International )
15:45 – Video demo ‘Use Cases in de praktijk door Jaap Dijkhuizen (Genesys)
16:00 – Wrap-up door Rijk van Ooijen (DDM Consulting)
16:05 – Netwerkborrel
KLIK HIER OM U IN TE SCHRIJVEN
Het belooft een interessante middag te worden.
Graag verwelkom ik u, mede namens Genesys, op 27 maart a.s. in Naarden.
Met vriendelijke groet,
Rijk van Ooijen
Country Manager DDM Consulting BV