Datum en locatie: vrijdag 29 september 2017, 09:30 – 11:30 uur, Beeckestijn Business School, 3832 RC Leusden
Graag nodigen wij je uit voor deze clinic met de inspirerende praktijkcases van bekende en minder bekende Nederlandse startups en scale-ups. De clinic wordt gegeven door Tony de Bree, auteur van o.a. ‘Kan het vliegen? Van idee tot succesvolle startup’.
Welke rol spelen marketing en customer experience bij succesvolle innovatieve startups en scale-ups?
Deze clinic behandelt praktische inzichten op basis van 20 jaar ervaring van de spreker. Tony heeft voor zijn laatste boek succesvolle oprichters van startups, CEO’s van scale-ups en succesvolle investeerders geïnterviewd. Hij heeft deze mensen geïnterviewd over hoe marketing en klantervaring succesvol kunnen worden toegepast in innovatieve businessmodellen.
De volgende thema’s zullen daarbij aan de orde komen:
- Wat zijn karakteristieken van succesvolle startups en scale-ups?
- Wat is het verschil tussen tussen corporate startups en nieuwkomers?
- Wat zijn innovatieve business modellen rond customer experience: lessons from M.I.T.?
- Welke rol speelt marketing voor startups en scale-ups per fase van idee tot succesvolle startup en scale-up?
- Conclusies & tips.
Laat je inspireren door de voorbeelden van bekende en minder bekende startups en scale-ups op basis van de ervaringen van de auteur met verschillende typen startups en scale-ups zelf en van een groot aantal succesvolle oprichters van startups en scale-ups en van succesvolle corporate en private investors.
Door wie?
Tony de Bree was als bankier sinds 1997 medeverantwoordelijk voor het beoordelen en adviseren van dotcom-ondernemers en hun plannen van startups en van scale-ups in een groot aantal verschillende bedrijfstakken. Hij is zelf online ondernemer en online marketeer sinds 2001. Hij adviseert, traint en coacht corporates, startups en scale-ups. Hij is auteur van o.a. ‘Kan het vliegen? Van idee tot succesvolle startup’.