Snel inspelen op de veranderende klantwensen vergt veel van uw klant contact center. Klanten willen proactief geïnformeerd worden en een persoonlijke aanpak. Cloud contact center diensten geven u de ruimte om elk contactmoment te benutten om de relatie met uw klant uit te bouwen.
Haal het maximale uit uw team
Met Cloud Contact Center van Mtel kunt u telefonie, chat, e-mail en social media kanalen gebruiken voor het contact met uw klanten. U bepaalt zelf de juiste mix tussen de verschillende klantcontact kanalen en kunt met blending de werkzaamheden voor uw personeel afwisselen tussen outbound, inbound en mail. Zo haalt u het maximale uit uw team.
De nieuwste functionaliteiten
Doordat cloud contact center geleverd wordt als Software-as-a-Service (SaaS) dienst beschikt u altijd over de modernste functionaliteiten. U hoeft zich dus niet meer druk te maken welke social media kanalen komend jaar gaan hypen. Mtel zorgt dat u altijd up-to-date bent door integraties mogelijk te maken met de gangbare communicatie kanalen.
Eenvoudige pieken opvangen
Veel contact centers hebben te maken met pieken als gevolg van seizoensinvloeden of marketingacties. Door de schaalbaarheid van onze cloud diensten én de inzichten uit onze rapportages bent u in staat tijdig de capaciteit van uw afdeling aan te passen op de hoeveelheid vragen vanuit uw klanten.
Invulling geven aan de gehele customer journey
De verwachtingen van uw klanten overtreffen is eenvoudiger dan u denkt. U kunt eenvoudig functionaliteiten aan- of uitzetten om te voorzien in de behoefte van uw klant op het juiste moment in de customer journey. Zo haalt u maximaal rendement uit uw klantcontact omgeving. Laat uw contact center agents voor het contactmoment al weten wie er belt en wat de klanthistorie .
In het whitepaper ‘De voordelen van een contact center in de cloud’ wordt er dieper ingegaan op de voordelen van een cloud contact center. Download hier het whitepaper!