De business case van Knowledge Management
Knowledge Management webinar op 1 juni 2017 – 15:00 uur CET (Nederlandse tijd)
Het is bekend dat kennismanagement een positief effect kan hebben op de beleving van de klant en voor de efficiëntie van uw organisatie, maar hoe maak je de business case?
Het paraat hebben van kennis om medewerkers te ondersteunen ‘at the speed of the conversation’ is een veelgehoorde wens van contactcenter medewerkers. Als u in de schoenen zou staan van een contactcenter medewerker – wat zou u doen als u een vraag krijgt die u nog nooit gehad heeft? Vraagt u het aan een collega die naast u zit? Zoekt u het op in handleidingen? Of raadpleegt u wellicht een intranet site? Wat is het effect hiervan op de klantbeleving en wat betekent dit voor de efficiëntie van uw organisatie?
Dat kennismanagement hierbij een positieve rol kan spelen, dat is u vast al bekend – maar welke echte impact zou kennismanagement kunnen hebben binnen uw organisatie?
Tijdens dit interactieve webinar helpen kennismanagement consultants Pim Zwaan en Coen Giesberts u bij het opstellen van een globale business case voor kennismanagement.
Sprekers
Pim Zwaan
Pim Zwaan is sinds 2009 werkzaam bij Verint en heeft in Nederland meerdere rollen gehad, zoals implementatieconsultant, projectmanager en sales consultant. In 2014 verhuisde hij voor Verint naar de Verenigde Staten, waar hij als Solution Consultant de Amerikaanse sales-organisatie ondersteunt. Binnen het grotere Verint ‘Customer Engagement Optimization’-framework liggen Pim’s specialisaties in Engagement Management, specifiek in kennismanagement, Web Self-Service en Omni-Channel.
Coen Giesberts
Coen Giesberts is sinds 2010 werkzaam bij Verint. Hij heeft vanuit zijn rol als implementatieconsultant tientallen implementaties uitgevoerd bij Nederlandse en buitenlandse organisaties. Zijn expertise zit op het gebied van E-mail management, kennismanagement, Web Self-Service en Analytics. Sinds eind 2014 versterkt hij als Solutions Consultant het salesteam op het gebied van Engagement Management, waar kennismanagement een belangrijk onderdeel van is.